صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد بازیگر سابق « مرد عنکبوتی » از قسمت جدید این فیلم

انتقاد بازیگر سابق « مرد عنکبوتی » از قسمت جدید این فیلم

252456637

جیمز فرانکو نمی تواند درک کند که چرا مسئولان سازنده این فیلم به «مارک وب» اجازه دادند که بلافاصله بعد از از اتمام مجموعه سه گانه سام ، ساخت اولین فیلم سری جدید این مجموعه با نام « اسپایدرمن شگفت انگیز » را آغاز کند و تاکید کرد که سری جدید این مجموعه هیچ داستان جدید و متفاوتی نسبت به مجموعه گذشته ندارد.

جیمز فرانکو که در سری قبلی مجموعه اسپایدر من نقش «هری آسبورن» را بازی می کرد ، اعتراف کرد از اینکه بازیگر قبلی شخصیت اصلی این مجموعه عوض شده و اندرو گارفیلد جای او را گرفته چندان راضی نیست زیرا از نظر او ، داستان سری جدید با سری قبلی هیچ فرقی نمی کند و فقط شخصیت شرور آن تغییر کرده است.

او به ام تی وی دات کام گفت:« به نظر من آنها باید کمی بیشتر صبر می کردند و بعد ساخت سری جدید را آغاز می کردند . من فکر می کنم آنها فقط بخاطر بدست آوردن پول این کار را کردند که این اتفاق هم افتاد و آنها پول زیادی بدست آوردند . به هر حال به آنها تبریک می گویم.”

در فیلم اول سری جدید این مجموعه با نام « اسپایدرمن شگفت انگیز” ، رایز ایفان نقش مارمولک را بازی کرد و درآمد حاصل از اکران این فیلم در سینماهای سراسر جهان حدود ۷۵۲ میلیون دلار بود.

مارک وب قصد دارد قسمت دوم و سوم این سری جدید را نیز بسازد و ظاهرا” قرار است در این دو فیلم ، دین دیهان نقش «هری آسبورن» را بازی می کند.

بعد از پایان سری قبلی اسپایدرمن ، ریمی و فرانکو در یک فیلم سینمایی دیگر با نام « اوز ، بزرگترین و قدرتمندترین» با هم همکاری کردند . این فیم در ماه مارس سال جاری اکران خواهد شد.

پرتال آفتاب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها