صفحه اصلی > پنج برتر : 5 فیلم کمدی برتر سال 1397 از نگاه مووی مگ

5 فیلم کمدی برتر سال 1397 از نگاه مووی مگ

مدرسه شبانه (Night School)

با آغاز سال 1398 ، نویسندگان سایت مووی مگ تصمیم گرفته اند تا بهترین آثاری که در سال گذشته در ژانرهای مختلف به اکران درآمده اند را انتخاب کرده و در بخش « پنج برتر » هفته معرفی نمایند.  

در این هفته قصد داریم به پنج فیلم برتر ژانر کمدی که در سال 97 اکران شده اند بپردازیم. بدیهی است که سال 97 برای ژانر کمدی سال پرباری نبود با اینحال می توانیم لیست مان را تکمیل نمائیم!

5- مدرسه شبانه (Night School) : در میان کمدی هایی که در سال 97 به نمایش درآمدند ، « مدرسه شبانه » کوین هارت وضعیت بهتری نسبت به دیگر آثار داشت. در این فیلم ما با مرد جوان سرخورده ای مواجه بودیم که مجبور می شد در مدرسه ای شبانه درس بخواند و مدرکی بگیرد تا بتواند کار پیدا کند و با نامزدش ازدواج کند. باید این رو اضافه کنیم که اغلب شوخی های فیلم لوس و بی مزه هستند اما در نهایت پیامهای مناسبی به مخاطبش ارائه می دهد که باعث شد در لیست ما حضور داشته باشد. شخصیت مورد علاقه ما هم آن زندانی بود که از طریق اینترنت در کلاس ها حاضر می شد!

جانی انگلیش : دوباره ضربه می زند (Johnny English Strikes Again)

4–  جانی انگلیش : دوباره ضربه می زند (Johnny English Strikes Again) : بی شک قسمت سوم و احتمالاً آخرِ فیلم « جانی انگلیش » ضعیف تر از دو عنوان قبلی این مجموعه بود اما ورود مجدد روان آتکینسون به سینما آن هم در کمدی سالم تری مثل « جانی انگلیش » ( در مقایسه با دیگر کمدی های سال گذشته )، ما را مجاب کرد که این عنوان را در لیست بهترین کمدی های سال قرار دهیم. شاید « جانی انگلیش » ضعیف باشد اما هنوز روان آتکینسون می تواند مخاطبش را بخنداند!

تالی (Tully)

3– تالی (Tully) : شاید دسته بندی کردن این فیلم در ژانر ” کمدی ” چندان جالب نباشد اما هرچه که باشد، این فیلم در فصل جوایز در ژانر ” کمدی ” دسته بندی شد پس می تواند در لیست ما جای بگیرد! « تالی » درباره مادری است که زندگی اش را وقف فرزندانش کرده و می خواهد که از این شرایط خلاص شود که داستان های گوناگونی برایش رخ می دهد. بازی بسیار خوب چارلیز ترون در نقش اصلی فیلم یکی از ویژه ترین نکات فیلم محسوب می شود و ما معتقدیم که تماشای فیلم توسط مادران نمی تواند اتفاق بدی باشد.

آسیایی های خرپول (Crazy Rich Asians)

2- آسیایی های خرپول (Crazy Rich Asians) : موفقیت این اثر کمدی در هالیوود در سالی که گذشت بی نظیر بود. فیلمی که تمام بازیگران آن اهل آسیای شرقی بودند و داستان آن شبیه فیلمهای ایرانی خودمان در یک دهه پیش بود یعنی قصد ازدواج دو شخص و مادر شوهر و مشکلاتی که تجربه می کردند. « آسیایی های خرپول » فیلم شاد و سرگرم کننده ای بود و مطمئناً خانواده ها از تماشای آن لذت خواهند برد.

 شب بازی (Game Night)

1- شب بازی (Game Night) : ما معتقدیم که بهترین فیلم کمدی سال 97 ، فیلم « شب بازی » بود که اثری خلاقانه تر نسبت به باقی کمدی های سینما در سالی که گذشت محسوب می شد. غافلگیری های متعددی که در این فیلم رخ می داد بهرحال جذابیت های داستان را حفظ می کرد و چند تایی شوخی بامزه هم داشت که مخصوصاً بخش دنزل واشنگتنش جالب از آب درآمده بود.

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها