صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مل گیبسون و آنتونیو باندراس هم به « بی مصرف ها 3 » پیوستند

مل گیبسون و آنتونیو باندراس هم به « بی مصرف ها 3 » پیوستند

2013 8 10 12 4 41

دو بازیگر دیگر به گروه بازیگران فیلم اکشن «بی مصرف ها 3 » اضافه شدند.

سیلوستر استالونه که اولین فیلم مجموعه سینمایی موفق «بی مصرف ها  » (The Expendables) را کارگردانی و در آن بازی کرد و در فیلم دوم هم در مقام بازیگر مقابل دوربین رفت، هفته پیش در توئیتر از احتمال حضور مل گیبسن و آنتونیو باندراس در سومین فیلم «بی مصرف ها » خبر داد.

استالونه چهارشنبه پیش نیز در توئیتر اعلام کرد هریسن فورد در «بی مصرف ها 3 » جایگزین بروس ویلیس شده است. او از این فراتر رفت و ویلیس را را «حریص و تنبل» نامید.

روز جمعه جان فلتهایمر رئیس شرکت لاینزگیت با تایید این اخبار گفت فیلمبرداری «بی مصرف ها 3 » به زودی آغاز می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر، جیسن استیتم، کلان لاتز، روندا روزی و ویکتور اورتیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در «بی مصرف ها 3 » قطعی شده است.

این فیلم که اکنون در مرحله پیش‌تولید است، 15 اوت 2014 روی پرده سینماها می‌رود.

دو فیلم قبلی «بی مصرف ها 3 » را لاینزگیت به ترتیب اواسط اوت 2010 و 2011 اکران کرد. این دو فیلم در مجموع 575 میلیون دلار در دنیا فروختند.  

«بی مصرف ها 3  »  را پاتریک هیوز کارگردان استرالیایی کارگردانی می‌کند. فیلم دوم را سایمن وست کارگردانی کرد.

استالونه در فیلم‌های «بی مصرف ها » نقش مردی بی‌باک بنام بارنی راس را بازی می‌کند. راس در فیلم اول رهبری گروهی سرباز مزدور را به عهده می‌گیرد که ماموریت آن‌ها سرنگونی یک دیکتاتور بی‌رحم در آمریکای جنوبی است.

در «بی مصرف ها 2 »، آقای چرچ (با بازی ویلیس) سربازان مزدور یا همان گوشت‌های دم توپ را برای ماموریتی که آسان به نظر می‌رسد دور هم جمع می‌کند، اما وقتی یکی از مردان در حین ماموریت به قتل می‌رسد، باقی تصمیم می‌گیرند انتقام بگیرند.

خبرآنلاین

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها