صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اظهار نظر عجیب سیلوستر استالونه درباره بروس ویلیس / او تنبل و حریص و یک فرمول مطمئن برای شکست کاری است!

اظهار نظر عجیب سیلوستر استالونه درباره بروس ویلیس / او تنبل و حریص و یک فرمول مطمئن برای شکست کاری است!

bruce willis

جدایی ناگهانی بروس ویلیس از پروژه «گوشت‌های دم توپ 3» و اظهار نظر سیلوستر استالونه درباره او هالیوود را متعجب کرده است.

سیلوستر استالونه بازیگر «گوشت‌های دم توپ 3» (The Expendables 3) که این روزها در مرحله پیش‌تولید است، سه‌شنبه خبر داد بروس ویلیس در این فیلم بازی نخواهد کرد و او را «حریص و تنبل» نامید، اما ظاهرا تنبلی معضل اصلی نبوده است.

استالونه که اولین فیلم مجموعه سینمایی موفق «گوشت‌های دم توپ» را کارگردانی و در آن بازی کرد و در فیلم دوم هم در مقام بازیگر مقابل دوربین رفت، با نوشته‌های خود در توئیتر هالیوود و دنیا را متعجب کرد. او نوشت: «ویلیس رفت… هریسن فورد آمد!!! خبرهای خوب!!!!! سال‌ها منتظر این بودم!!!!»

توئیت دوم استالونه این بود: «تنبل و حریص… یک فرمول مطمئن برای شکست کاری.»

یک منبع نزدیک به پروژه می‌گوید جدایی ویلیس از پروژه به خاطر مسائل مالی بود. به ویلیس برای چهار روز کار پیاپی در لوکیشنی در بلغارستان سه میلیون دلار پیشنهاد شده بود، اما او گفته بود فقط در صورتی در «گوشت‌های دم توپ 3» بازی می‌کند که به او چهار میلیون دلار بدهند.

این منبع می‌گوید: «ویلیس برای هر روز کار یک میلیون دلار می‌خواست. پاسخ استالونه و دیگر افراد درگیر پروژه منفی بود.»

استالونه سپس به سرعت پیش هریسن فورد رفت و از او خواست بجای ویلیس در «گوشت‌های دم توپ 3» بازی کند. ظاهرا ویلیس از اینکه تنها در 72 ساعت فورد را جایگزین او کرده‌اند، شگفت‌زده شده است.

ویلیس اخیرا فیلم «سرخ 2» را روی پرده سینماها داشت که در دنیا به فروش ناامیدکننده 80 میلیون دلار دست پیدا کرد. فوریه پیش «یک روز خوب برای جان سخت»‌ با بازی او 305 میلیون دلار فروخت. ویلیس در «سرباز جو: تلافی» هم نقشی کوتاه داشت که ماه مارس 372 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم بعدی «گوشت‌های دم توپ» با بودجه‌ای بیش از 90 میلیون دلار ساخته و اوت سال آینده اکران می‌شود. بجز استالونه و فورد، دیگر بازیگران «گوشت‌های دم توپ 3» آرنولد شوارتزنگر، جیسن استیتم، میکی رورک و وسلی اسنایپس هستند.

اولین فیلم مجموعه سینمایی اکشن «گوشت‌های دم توپ»‌ سال 2010 به کارگردانی و با بازی استالونه در دنیا بیش از 274 میلیون دلار فروخت. فیلم دوم سال 2012 به کارگردانی سایمن وست روی پرده رفت و فروش جهانی آن به بیش از 312 میلیون دلار رسید. ویلیس در دو فیلم اول بازی کرد.

استالونه در فیلم‌های «گوشت‌های دم توپ» نقش مردی بی‌باک بنام بارنی راس را بازی می‌کند. راس در فیلم اول رهبری گروهی سرباز مزدور را به عهده می‌گیرد که ماموریت آن‌ها سرنگونی یک دیکتاتور بی‌رحم در آمریکای جنوبی است.

در «گوشت‌های دم توپ 2»، آقای چرچ (با بازی ویلیس) سربازان مزدور یا همان گوشت‌های دم توپ را برای ماموریتی که آسان به نظر می‌رسد دور هم جمع می‌کند، اما وقتی یکی از مردان در حین ماموریت به قتل می‌رسد، باقی تصمیم می‌گیرند انتقام بگیرند.

خبرآنلاین

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها