صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیزنی تاریخ اکران سه بعدی ها را اعلام کرد

دیزنی تاریخ اکران سه بعدی ها را اعلام کرد

walt_disney_world_logo

کمپانی والت دیزنی تاریخ اکران دو فیلم «فرانکنوینی» و «جان کارتر مریخی» را سال 2012 اعلام کرد .

کارگردان «فرانکنوینی» تیم برتون است و به صورت انیمیشن استاپ موشن ساخته می شود . تاریخ اکران فیلم 9 مارس 2012 اعلام شده است و در تلاش است که از گیشه های پردرآمد بهار سود ببرد .

جدیدترین فیلم تیم برتون  ، «آلیس در سرزمین عجایب» که به صورت سه بعدی ساخته شد در گیشه های آمریکا 334 میلیون دلار فروش داشت .

«جان کارتر مریخی» هم برای اکران در 8 ژوئن 2012 آماده می شود . این تاریخ برای خانواده ها و پسرهای جوان تاریخ خوبی است زیرا در نیمه تابستان است .

هرچند ممکن است کمپانی دیزنی انیمیشن «شجاع» محصول پیکسار را هم یک هفته بعد از جان کارتر یعنی در 15 ژوئن 2012 اکران کند .

«جان کارتر مریخی» توسط اندرو استانتون کارگردانی می شود که اولین فیلم اکشن زنده او خواهد بود . داستان فیلم در مورد یک افسر جنگ داخلی است که به مریخ سفر می کند . ویلم دفو و مارک استرانگ نقش های اول فیلم را به عهده دارند .

همچنین ، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم خانوادگی و سه بعدی «داستان دلفین» در 16 سپتامبر 2011 اکران می شود و امیدوار است که از تعداد سینماهای سه بعدی بیشتری بهره ببرد .

داستان فیلم در مورد یک پسربچه است که یک دلفین زخمی را پیدا می کند و به مردم اعلام می کند که به دلفین کمک کنند . «داستان دلفین» سومین فیلم سه بعدی از برادران وارنر است که قرار است در محدوده زمانی آگوست تا سپتامبر 2011 اکران شود .

تابستان امسال استودیوها فیلمهای سه بعدی زیادی را روانه سینماها کردند که  « شرک برای همیشه » ، «داستان اسباب بازی 3 » و «مرا مطرود کن»  جزئی از آن ها هستند .

تا پایان سال قرار است 14 فیلم سه بعدی دیگر روانه سینماها شود .

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها