صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش ترامپ به صحبت های کارگردان تنها در خانه: با زور من را 30 سال نگه داشتید!؟

واکنش ترامپ به صحبت های کارگردان تنها در خانه: با زور من را 30 سال نگه داشتید!؟

تنها در خانه

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید برخلاف ادعای «کریس کلمبوس» با «زورگویی» در «تنها در خانه ۲» (Home Alone: Lost in New York) مقابل دوربین نرفته است.

ترامپ چهارشنبه این هفته در واکنش به ادعای کارگردان گفت: «هیچ ادعایی نمی‌تواند بیش از این دور از حقیقت باشد. آن نقش کوتاه باعث شد فیلم موفق باشد. اما اگر احساس کرده‌اند زورگویی بوده، یا نمی‌خواسته‌اند بازی کنم، چرا من را در فیلم قرار دادند، و ۳۰ سال من را در فیلم نگه داشته‌اند؟»

او اضافه می‌کند که به او «اصرار» شده در فیلم بازی کند اما در آن زمان «بسیار گرفتار» بوده و تمایلی نداشته است.

کلمبوس گفته بود: «مثل اغلب لوکیشن‌ها در نیویورک سیتی، مبلغی را می‌پردازید و اجازه پیدا می‌کنید در آن لوکیشن فیلمبرداری کنید. با هتل پلازا که ترامپ مالک آن است تماس گرفتیم چون می‌خواستیم در لابی آن فیلمبرداری کنیم. نمی‌توانستیم در استودیو پلازا را شبیه‌سازی کنیم. ترامپ موافقت کرد. هزینه را پرداخت کردیم، اما او گفت: «تنها راه استفاده از هتل این است که من در فیلم باشم.» بنابراین ما موافقت کردیم که او را در فیلم قرار دهیم، و وقتی برای اولین بار فیلم را اکران کردیم عجیب‌ترین اتفاق ممکن رخ داد: مردم با دیدن ترامپ روی پرده فریاد شادی سر دادند. این بود که به تدوین‌گرم گفتم: «از فیلم حذفش نکن. لحظه‌ای ویژه مخاطب است.» اما او با زورگویی به فیلم راه پیدا کرد.»

«تنها در خانه: گمشده در نیویورک» در سال ۱۹۹۲ و دو سال پس از قسمت اول اکران شد. در این فیلم شخصیت «کوین مک‌کالیستر» با بازی «مکالی کالکین» در نیویورک گمشده در حالی که خانواده‌اش به فلوریدا سفر کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سالار
سالار
3 ماه قبل

ددونالد ترامپ بهترین پرزیدنت

FFFF
FFFF
3 ماه قبل

کامنت هارو برای پیج خبر اون ….جوگیر بستید.
میخواستم از عرازشه …نظرشونو درباره حدود حجابش بپرسم!