صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلمنامه های « آواتار » هنوز آماده نشده است

فیلمنامه های « آواتار » هنوز آماده نشده است

2-1-2014117124539

به دنبال اعلام نام زویی سالدانا و سام وورتینگتن به عنوان بازیگر اصلی قسمت‌های جدید «آواتار»، سالدانا می‌گوید فیلم‌نامه‌های فیلم هنوز آماده نشده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، این بازیگر که در این مجموعه فیلم در نقش کاراکتر جوانی به نام نیتیری بازی می‌کند، در گفت‌وگویی اعلام کرد فیلم‌نامه سه قسمت جدید آن هنوز جای کار زیادی دارد.

هفته قبل، دو بازیگر اصلی فیلم همراه با جیمز کامرون به یک تور یک روزه استودیویی رفتند و کامرون توضیحات تازه‌ای در ارتباط با قصه فیلم‌ها در اختیار این دو گذاشت.

ویی سالوانا می‌گوید از آن چه که کامرون به او و وورتینگتن گفت شوکه شده است و در عین حال، متعجب است که چرا هنوز کار بر روی فیلم‌نامه‌های این مجموعه فیلم تمام نشده است.
به گفته وی، در قسمت‌های دوم تا چهارم این مجموعه فیلم علمی تخیلی، تماشاگران سینما به دنیای زیر آب منطقه پاندورا سفر کرده و چیز‌های تازه‌ای را در این مکان ملاقات می‌کنند.

مدتی قبل جیمز کامرون، تهیه‌کنندگان فیلم گفتند آن را به صورت سه‌گانه تولید نخواهد کرد و این اکشن ماجراجویانه قسمت چهارم هم خواهد داشت.

رسانه‌های گروهی می‌نویسند جیمز کامرون هرچند وقت یک بار، یک خبر تازه درباره قسمت‌های جدید مجموعه فیلم تازه خود ارائه می‌کند و می‌گویند این شیوه اطلاع‌رسانی مداوم، اقدام خوبی است.

مدتی قبل این فیلم‌ساز میان سال سینما سه قسمت دوم تا چهارم آواتار را با درام گفتگستری دهه هفتاد و هشتاد میلادی «پدرخوانده» فرانسیس فورد کاپولا مقایسه ‌کرد.

نزدیکان به پروژه می گویند در حالی که نسخه اصلی فیلم بر روی کاراکتر جیک (با بازی سام وورتینگتن) تمرکز کرده بود، قسمت‌های بعدی آن بر روی خانواده پاندورا متمرکز خواهد شد.

کامرون هم می‌گوید: «خط اصلی قسمت اول تماما درباره کاراکتر جیک و اعمال و خواسته‌های او بود. قصه فیلم هم از زاویه دید او تعریف می‌شد. برای شروع کار لازم بود ما قصه او را تعریف کنیم و به واسطه او، به معرفی محیط و دنیای درونی فیلم بپردازیم.»

به این ترتیب، از طریق کاراکتر جیک خانواده پاندورا خلق و معرفی می‌شود و مثل مجموعه فیلم «پدرخوانده»، در «آواتار» هم به زندگی کاراکتر‌های مرتبط با جیک پرداخته می‌شود.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، با وجود خبر‌های تازهدر باره فیلم، هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری قسمت دوم آن چه زمانی زده خواهد شد.

اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند قسمت دوم تا چهارم «آواتار» در یک دوره زمانی نه ماهه فیلم‌برداری خواهد شد. به احتمال زیاد، فاصله‌ای بین زمان فیلم‌برداری این سه قسمت فیلم وجود نخواهد داشت.

قرار است هزینه سه قسمت جدید این مجموعه فیلم، حدود یک میلیارد دلار شود. اما این رقم از سوی تهیه‌کنندگان فیلم مورد تائید قرار نگرفته است.

قسمت دوم فیلم برای نمایش عمومی در نوامبر سال 2016 آماده می‌شود و استفن لنگ نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

سومین و چهارمین قسمت فیلم هم برای نوامبر سال‌های 2017 و 2018 به روی پرده سینماها خواهند رفت.

نسخه اصلی فیلم، هجدهم دسامبر سال 2009 به نمایش عمومی در آمد و با فروشی بالای 700 میلیون دلار در آمریکای شمالی، لقب پرفروش‌ترین فیلم کل تاریخ سینمای این منطقه را گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها