صفحه اصلی > پنج برتر : 5 اتفاق عجیب و غیرمنتظره در تاریخ مراسم گلدن گلوب

5 اتفاق عجیب و غیرمنتظره در تاریخ مراسم گلدن گلوب

17TI2322Y mas99

در تاریخ مراسم گلدن گلوب اتفاقات عجیب و غریب بسیاری رخ داده که همه ساله از سوی نشریات مختلف به آن پرداخته می شود. با توجه به نزدیک شدن به گلدن گلوب 2017 ، اینبار تصمیم به معرفی « 5 اتفاق عجیب و غیرمنتظره در تاریخ مراسم گلدن گلوب » گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند واقع شود.

5- اجرای تینا فی و اِمی پولر : این دو کمدین های موفقی هستند و اتفاقاً اجرای دو نفره شان در گلدن گلوب هم تا حد زیادی موفق بود اما در این میان چند شوخی عجیب و غریب و زننده هم وجود داشت که باعث شد انتقاداتی هم به آنان وارد شود از جمله شوخی که با لئوناردو دی کاپریو انجام دادند که خیلی مناسب یک مراسم رسمی که میلیون ها بیننده تلویزیونی دارد نبود.

 Bet2 23222

4- سخنرانی بت میدلر : یکی از اتفاقات تاریخ گلدن گلوب سخنرانی عجیب و غریب بت میدلر پس از دریافت جایزه گلدن گلوب در سال 1980 بود که انتقادات زیادی را برانگیخت. میدلر به محض دریافت جایزه اش به ذکر خاطره ای رکیک از جوآن کرافورد اقدام کرد و بعدش هم نسخه خودش را پیچید تا یکی از بدترین سخنرانی های تاریخ گلدن گلوب متعلق به او باشد.

 abc wn walt343223

3- سخنرانی الیزابت تیلور : تیلور از جمله بازیگرانی بود که معمولاً می شد او را مرتباً در حالت نامتعادل یافت. وی در سال 2001 زمانی که بر روی صحنه حاضر شده بود تا نامزدهای گلدن گلوب را معرفی کند آشکارا تحت تاثیر الکل قرار داشت و نمی توانست رفتار متعادلی از خود به نمایش بگذارد. وضعیت عجیب او باعث شد تا دیک کلارک از پشت صحنه آمده و به او در سخنرانی اش کمک کند.

 Renee Zellwege9idg211

2- وضعیت رنه زلوگر در گلدن گلوب سال 2001 : هنگامی که هیو گرانت در سال 2001 به روی صحنه آمد تا با لحظه غلیظ بریتانیایی اش نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن برای یک فیلم کمدی یا موزیکال را اعلام نماید، نام رنه زلوگر از پاکت خارج شد اما او با اینکه در مراسم حضور داشت اما در سالن دیده نشد. گرانت با حالتی متعجب از حضار می پرسید که او کجاست و در نهایت یکی به او گفت که وی در دستشویی حضور دارد و او هم با صدای بلند این مسئله را از پشت تریبون مراسم اعلام کرد! بهرحال در نهایت رنه زلوگر توانست خودش را به روی صحنه برساند و جایزه اش را دریافت کند!

ving rhames jac000

1- اهدای جایزه گلدن گلوب به جک لمون توسط وینگ رامس : یکی از اتفاقات عجیب و در عین حال تحسین برانگیزی که در تاریخ گلدن گلوب رخ داده اهدای جایزه گلدن گلوب توسط برنده به یک نامزد دیگر بود که توسط وینگ رامس در سال 1998 رخ داد. رامس زمانی که با چشمانی گریان بر روی صحنه حضور پیدا کرد، سخنرانی در وصف هنر انجام داد و در نهایت اعلام کرد که می خواد گلدن گلوبش را به جک لمون تقدیم کند و او را به روی صحنه فراخواند. این صحنه یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات تاریخ گلدن گلوب می باشد.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها