صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از زرنگ بازی یکی از نامزدهای اسکار تا غیر سرطانی بودن پارازیت ماهواره ها! / زرین سینمایی هفته ( شماره 20 )

از زرنگ بازی یکی از نامزدهای اسکار تا غیر سرطانی بودن پارازیت ماهواره ها! / زرین سینمایی هفته ( شماره 20 )

bb p3432rait3

Zarinلوح زرین هفته : لوح زرین این هفته سایت مووی مگ تعلق میگیرد به رئیس آکادمی اسکار برای حذف نام یکی از ترانه های نامزد اسکار . البته ما در اینجا طرفدار نامزدهای رقیب نیستیم و کینه ی شتری هم با سازندگان ترانه « هنوز هم تنها هستم » نداریم ، بلکه داستان از جایی آغاز می شود که جناب آقای بروس بروگتون آهنگساز این فیلم که سابقاً عضو هیأت امنای اسکار و همچنین عضو اجرایی شاخه موسیقی بوده، ایمیلی به اعضای آکادمی می فرستد و اعلام میکند که : « رفیق، این آهنگ ما هم جزو نامزدهاست ها حواست باشه! » و ظاهراً این خبر به گوش رئیس آکادمی اسکار می رسد و خیلی قاطعانه با این فرد برخورد میکنند و ترانه اش را از جمع نامزدهای اسکار حذف می کنند؛ حتی اگر این موضوع برای اولین بار در تاریخ اسکار پیش آمده باشد!

بنابراین، به دلیل شجاعت در انجام وظیفه و همچنین جلوگیری از ” تو بمیری من بمیری بازی ” که آقای بروگتون راه انداخته بود، لوح زرین هفته تعلق میگیرد به مسئولان آکادمی اسکار که با قاطعیت آقای بروگتون را به بیرون پرت کردند و اجازه ندادند که ایشون زرنگ بازی در بیاورند!

d3224atan28592 26260

تمش68466ک زرین هفته : تمشک زرین این هفته سایت مووی مگ تعلق میگیرد به رئیس مرکز تحقیقات سرطان یعنی جناب آقای محمد اسماعیل اکبری که در یک نشست، خیلی شیک و رسمی اعلام کردند که پارازیت های ماهواره سرطان زا نیستند و کلاً زیر همه چیز زدند!

لازم به ذکر هست که هنوز در اقصی نقاط دنیا در مورد تاثیر پارازیت های ماهواره و سرطانی بودن آن اظهار نظر رسمی صورت نگرفته با اینحال بسیار از کارشناسان معتقدند که امواج مخرب پارازیت در نهایت باعث گرم شدن مغز و اثرات زیان باری می شود که یکجورایی آخرش به سرطان ختم می شود. اما مشکل اینجاست که جناب اکبری بطور کل این مسئله رو رد کرده اند و گفته اند که پارازیت سرطانی نیست و خیالتون راحت!

البته پیش از این رئیس محترم رسانه ملی هم عنوان کرده بودند که اگر پارازیت باعث ایجاد سرطان یا بارور نشدن می شد، تمام کارمندان صدا و سیما باید غیر بارور می بودند! بهرحال ، تمشک زرین هفته سایت مووی مگ به دلیل اظهار نظر عجولانه رئیس مرکز تحقیقات سرطان درباره سرطان زا نبودن پارازیت های ماهواره، تعلق میگیرد به محمد اسماعیل اکبری.

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها