صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از ایرانی بازی مدیر دیزنی تا بیانیه عجیب تهیه کننده ایرانی! / زرین سینمایی هفته (246)

از ایرانی بازی مدیر دیزنی تا بیانیه عجیب تهیه کننده ایرانی! / زرین سینمایی هفته (246)

کریستین بیل

Zarinدر هفته ای که گذشت خبر رسید که مهندس کریستین بیل دست به جیب شده و قراره که ۱۲ اقامتگاه برای کودکان بی‌سرپرست در کالیفرنیا بسازد. ظاهرا علاوه بر این موارد، ایشان یک مرکز اجتماعات به وسعت 7 هزار فوت هم در نزدیکی لس آنجلس، به منظور کمک به کودکان احداث خواهد کرد.

گفته شده که این ساختمان ها به شکلی طراحی خواهند شد تا خواهر و برادران بی‌سرپرست از یکدیگر جدا نشوند و زیر یک سقف زندگی کنند. انتظار می‌رود بیل حدود ۲۲ میلیون دلار برای این ساختمان‌ها هزینه کند و آن‌ها را در سال ۲۰۲۵ تحویل دهد.

ما هم این جا به دلیل آنچه که «دست به جیب شدن سلبریتی غربی جماعت برای کمک به مردم کشورش» می نامیم، لوح زرینی را به ایشان تقدیم می کنیم و یه سلام کوچیک و مختصر هم به همکاران ایشان در ایران خودمان داریم، مخصوصاً اونی که موقع باران شدید تا زانو در آب بود و یکی هم کنارش بود که دوربین رو روشن کنه بگه این بنده خدا خیلی متعهد به کاره که تو این بارون داره میره اجرا؛ خدا شماها رو از ما نگیره واقعا.

کیک محبوب من

68466در هفته ای که گذشت، تهیه کننده فیلم « کیک محبوب من» یک بیانیه عجیب و غریب منتشر کرد که نفهمیدیم چی به چی شد!

در این بیانیه ظاهراً درباره حجاب بازیگر نقش اصلی فیلم صحبت شده و یه همچین جملاتی بیان شده:«بازیگر 70 سال سن دارد و به همین جهت مشکل حجاب نبوده و به هر حال، ما هم برای احتیاط کلاه گیس استفاده کردیم!»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده:«بازیگر نقش زن بیرون از خانه حجاب ندارد اما در داخل خانه دارد پس ما به حجاب توجه کرده ایم!»

والا ما که نفهمیدیم چی شد و اصلاً این بیانیه چرا باید منتشر می شد! اما به دلیل آنچه که «پیچ در پیچ شدن مسائل فیلم «کیک محبوب من» می نامیم، تمشک زرینی را به تهیه کننده تقدیم می کنیم که نمی داند می خواهد چه کار کند و اصلاً چرا باید با چنین شرایطی فیلم بسازد که بعدش مجبور به انتشار این بیانیه شود!

آلن دلون

68466در هفته ای که گذشت، یک مقام قضایی بلند شد رفت خونه روستایی آقای آلن دلون و دیدی که یه هفتاد هشتاد تایی اسلحه اونجا وجود داره و یه میدون تیر هم هست که بزرگوار اگه دلش خواست بره اونجا یکم تیراندازی کنه! نکته مهم البته این بود که گفته شد دلون مجوز حمل این سلاح ها را نداشته و به صورت غیرقانونی آن ها را در خانه نگهداشته است.

هیچی دیگه، ما هم این جا به دلیل آنچه که «زاغه مهماتِ سامورایی» می نامیم، تمشک زرینی را به این بازیگر مشهور که این روزها هم اصلاً حال جسمی و روحی خوبی ندارد تقدیم می کنیم و البته خیلی هم بهش سخت نمی گیریم. بچه های آلن دلون این روزها به اندازه کافی خون بزرگوار رو داخل شیشه کردن که نیاز به بررسی بیشتر موضوع اسلحه نباشه!

دیزنی - The marvels

68466در هفته ای که گذشت، مدیران دیزنی آمدند تا درباره شکست های متوالی آثار مارول مانند «کاپیتان مارول 2» صحبت کنند.

یکی از مدیران دیزنی هم تشریف آوردند و اعلام کردند که دلیل شکست فیلم ها، جنسیت زدگی مخاطبان است که دوست ندارند زنان توانمند را در فیلم ها ببینند و برای همین فیلم ها شکست مالی می خورند!

آقا به جان خودم این مدیر که اسمش هم گفته نشده یه طرفش ایرانی هست! اینجا این جور مدیر زیاد داریم که وقتی ازش میپرسن چرا مثلاً اداره این جا ضرر داده، می گه به خاطر اینه که یکی تو ده خیابون اون ور تر داشته رد می شد گفته این اداره کار ما رو انجام نمیده برای همین کل شهر دیگه اینجا نمیاد!

از این رو، به دلیل آنچه که «ایرانی بازی مدیران دیزنی» می نامیم، تمشک زرینی را به این مدیر شبه ایرانی تقدیم می کنیم که جای هموطنان ما رو در دیزنی خالی کرده و یه جواب خیلی پرت به مسائل داد. شما دوران مدیریتت اونجا تموم شد بیا همینجا تو شهر خودمون قول میدم یه صندلی برات راحت پیدا بشه تا راه های خدمت رو یاد بگیری!

 

ذره بین

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 ماه قبل

مطمئنی برعکس نگفتی ( بیرون از خانه حجاب ندارد اما در داخل خانه دارد )
( دست به جیب شدن سلبریتی غربی جماعت برای کمک به مردم کشورش ) ؟!
ضمنا کریستین بیل بریتانیایی هست ( هاورفوردوست شهر پمبروکشایر، ولز )

محسن
محسن
1 ماه قبل

عالی بود

Quentin tarantino
Quentin tarantino
1 ماه قبل

فقط مدیر دیزنی
ماله کشیش عالی بود

رضا
رضا
1 ماه قبل

حالا خودت چرا انقدر لوس و بینمک شدی

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

دلمون برات تنگ شده بود زرین جون

Nima
Nima
1 ماه قبل

قضیه تهیه کننده کیک محبوب رو اغلب گفتن وسط بازی هست ولی روایت جریان اینجا تمسخر کل داستان و قوانین حجاب رو تو ذهن من تداعی کرد، اینکه برای همچین چیزای ابتدایی هم چنین توجیهاتی رو باید آورد تا مسیولین راضی بشن!
بنظرم از این زاویه هم میشه به حرفش نگاه کرد