صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : جمال شورجه : انگار مدیران ما زیاد راغب نیستند درباره جهان اسلام فیلم بسازیم

جمال شورجه : انگار مدیران ما زیاد راغب نیستند درباره جهان اسلام فیلم بسازیم

2-1-2014551888

جمال شورجه گفت: هر دری می‌زنیم مدیران مرتب می‎گویند پول نیست؛ نمیدانم واقعا پول نیست یا هست و به ازمابهتران تعلق می‌گیرد!

به گزارش مووی مگ به نقل از نسیم، جمال شورجه کارگردان سینمای ایران که آخرین ساخته اش “33روز” بود گفت: به هر دری میزنیم با بی پولی روبرو میشویم و مدیران مرتب میگویند پول نیست. نمیدانم واقعا پول نیست یا هست و به ازمابهتران تعلق میگیرد یعنی آنهایی که ارتباطات بهتری با مدیریت جدید دارند.

وی ادامه داد: متاسفم که به عنوان فیلمسازی که همواره با درونمایه ارزشی کار کرده ام توانایی تولید یک پروژه کم هزینه را هم ندارم. انگاری مدیران ما زیاد راغب نیستند که فیلمهایی با مضمون مقاومت فلسطین و لبنان ساخته شود چون نه تنها من که فیلمسازانی مانند من هم مدتهاست درگیر بودجه اند.

شورجه درباره طرحهای آماده به کارش اظهار داشت: فارغ از طرح “سوادیکا” که مربوط میشود به زندگی شیخ عباس قمی که یک مبلغ اسلام در تایلند بود و البته فقط 300 میلیون تومان برای پیش تولیدش هزینه کرده بودیم و در نهایت جلوی تولیدش را گرفتند دو فیلمنامه با عناوین “هانا” و “مسیح، شاهد بود” را نیز آماده تولید دارم.

شورجه افزود: “هانا” فیلمنامه ای دارد با مضمون مردمان فلسطین که متن پرتعلیق آن به قلم محمدهادی کریمی است و “مسیح، شاهد بود” نیز با مضمون جنایات رژیم صهیونیستی توسط تعدادی از نویسندگان توانای ایرانی نوشته شده است.

جمال شورجه با بیان اینکه فیلمسازی با مضمون مقاومت و مفاهیم مربوط به جهان اسلام نیاز دارد به یک متولی مستقل گفت: بد نیست مجلس شورای اسلامی بودجه های ویژه فیلمسازی برای پروژه های استراتژیک جهان اسلام را تصویب کرده و این بودجه ها هم در اختیار یک نهاد مستقل قرار گرفته و آن نهاد باشد که بتواند برای فیلمسازی با چنین مضامینی تصمیم گیری کند. سازمان سینمایی آن قدر دغدغه دارد که دیگر به پروژه های استراتژیک جهان اسلام نمیرسد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها