صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیت هادسون : روح کسانی را که مرده اند می بینم!

کیت هادسون : روح کسانی را که مرده اند می بینم!

k2k2a24

 

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، کيت هادسن، بازيگر سينما مدعي شده است که او و مادرش «گلدي هاون» قادر هستند روح کساني که مرده اند را ببينند.
هادسن که در برنامه «آلن کار» شروع به طرح اين ادعاها کرد، گفت: البته منظورم از ديدن اين نيست که تجسم روح اين افراد را مي‏ بينيم.
نه منظورم اين است که وجود آنها را در کنار خود کاملاً حس مي کنيم. به نظرم اين يک جور حس ششم است. من به اين گونه حس ها خيلي اعتقاد دارم و معتقدم ذهن انسان مي تواند طوري فعاليت داشته باشد که در معيارهاي زميني نگنجد.

بازيگر فيلم «آرزو دارم اينجا بودم» شروع به درس دادن به مخاطبان خود کرد و گفت: تا زماني که فقط بر چشم سر و آنچه که مي بينيد، تکيه کنيد، قادر به درک اين گونه انرژي ها نخواهيد بود. او سپس خاطره اي وهمناک از چگونگي ارتباط برقرار کردن با روح زني سخن گفت که فاقد چهره بوده است، اين اتفاق واقعاً او را مي ترساند.
کيت هادسن در سال اخير کم کار بوده است. جديدترين کار او آوريل 2015 (فروردين 94) به روي پرده مي رود. اين فيلم «Rock The Kasbah» نام دارد که در آن بروس ويليس، بيل موراي، دني مک برايد، اسکات کان و زوي دشانل بازي مي کنند.
 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها