صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنباله فیلم ترسناک « هالووین » ساخته خواهد شد

دنباله فیلم ترسناک « هالووین » ساخته خواهد شد

2 1 2015217205131

بعد از شايعاتي که پائيز درباره فيلم هالووين و دنباله آن شنيده شد، سرانجام اين هفته خبرهاي قطعي درباره اين فيلم به گوش رسيد و مشخص شد پاتريک ملتون و مارکوس دانستان که قسمتهاي چهار، پنج، شش و هفت «اره» را نوشته بودند، استخدام شده اند تا جديدترين فيلم هالووين را بنويسند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، هنوز مشخص نيست بعد از تکميل فيلمنامه، فيلم جديد کي ساخته شود. تنها چيزي که بابت اين فيلم محرز شده است، اين است که اين فيلم نه بازسازي خواهد بود و نه حتي يک بازنگري. ظاهراً قرار است تمام ايدههاي قديمي دور ريخته شده و يک اثر جديد خلق شود. نام اين اثر جديد، «Recalibration» خواهد بود.

شايعات ميگويند فيلم از جايي شروع ميشود که فيلم «هالووين 2» پايان يافته بود. يعني جايي که راب زامبي باقي مانده است. اما به اين شايعات نيز نميتوان خيلي اعتماد کرد. هر چند که برخي مدعي هستند قطعاً مايکل مديرز دوباره کشته ميشود.

اگر قرار باشد اين فيلم پس از نگارش بلافاصله به مرحله اجرا برسد به احتمال بسيار ملک عکاد که در دهه 1990 تهيه کننده برخي فيلمهاي هاليوودي بود، تهيه کننده اين فيلم جديد خواهد بود. اما مشخص نيست او براي اين کار مناسب باشد يا نه. اما گفته ميشود اگر نام او براي تهيه کنندگي اين فيلم به ميان آمده است، فقط به خاطر آن است که وي پسر مصطفي عکاد است که تهيه کننده اولين فيلم از سري فيلمهاي هالووين بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها