صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جی کی رولینگ پس از چند سال رازهای هری پاتر را حل کرد

جی کی رولینگ پس از چند سال رازهای هری پاتر را حل کرد

2 1 2013112211825

جي کي رولينگ سرانجام پس از چند سال به پرسشها درباره رازهاي بزرگي که درباره کتابهاي هري پاتر وجود داشت، پاسخ گفت.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، طرفداران کتابهاي هري پاتر طي سالهاي گذشته چندين و چند سؤال اساسي درباره حوادث کتابهاي هري پاتر داشتهاند که هرگز پاسخي به آنها داده نشده بود. اما اين هفته نويسنده کتابها به دو پرسش از اين پرسشها جواب داد.

يکي از اين سؤالات درباره فلافي، سگ سه سر بزرگي است که در فيلم و کتاب هري پاتر و سنگ جادو وجود داشت و طرفداران کتاب هميشه ميخواستند بدانند سرنوشت اين سگ چه بوده است که ديگر نه ديده شد و نه حرفي از او به ميان آمد.

جي کي رولينگ در پاسخ به اين سؤال با تاکيد بر اينکه فلافي ارزش زيادي براي داستان داشت، نوشته است: فلاني مدت زمان زيادي را در جنگلي ميگذراند که در نزديکي مدرسه هاگ وارتز قرار دارد.

سؤال بعدي که هميشه وجود داشته است، اين است که چرا خانه شماره 12 خيابان گريمالد لندن که محل زندگي اجدادي خانواده بلک است، بايد وسط يک خانه عظيم و غول پيکر وجود داشته باشد؟ جي کي رولينگ پاسخي کوتاه اما جالب به اين پرسش داده و گفته است: اجداد خانواده بلک خواهان تملک اين خانه بزرگ و زيبا بودند. بنابراين ساکنان آن را مجبور به خروج از خانه کردند و خانه خود را وسط آن خانه بزرگ بردند و ساکن آن شدند.

جي کي رولينگ به يک سؤال ديگر هم جواب داد. اين سؤال اين بود که چه نوع چاي مينوشد و او پاسخ داد: چاي لانکشاير!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها