صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : برادران روسو: کمپانی های روانی عاملی نابودی «Batgirl» شدند

برادران روسو: کمپانی های روانی عاملی نابودی «Batgirl» شدند

برادران روسو

برادران وارنر پس از ادغام با کمپانی دیسکاوری پروژه‌های مختلفی را کنسل کرده که پرخرج‌ترین آن‌ها فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) به کارگردانی «عادل العربی» و «بلال فلاح» و بازی «لسلی گریس» و «برندن فریزر» است. در این فیلم قرار بود «جی.کی. سیمونز» بار دیگر نقش «کمیسر جیم گوردن» و «مایکل کیتون» نقش «بروس وین» را بازی کند، اما برادران وارنر دیسکاوری در نهایت تصمیم گرفت این فیلم را در مرحله پس از تولید بایگانی کند و زیانی مالی کمتری به بار آورند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «برادران روسو» که فیلم پرفروش «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را برای مارول و دیزنی ساخته‌اند، در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» از فیلمسازانی که در آینده ممکن است با سرنوشت مشابه فلاح و العربی مواجه شوند حمایت کرده‌اند. «جو روسو» با الفاظی اغراق‌آمیز می‌گوید کنسل شدن «بت‌گرل» به یک «قتل» شبیه است.

روسو به «ورایتی» می‌گوید: «به قتل رسیدن پروژه‌ای با چنان تقاضا و هزینه‌ای اتفاق نادری است. غم‌انگیز است، اما به مقطعی از فیلمسازی رسیده‌ایم که جنون بنگاهی چهره خودش را نشان خواهد داد چون مردم ترسیده‌اند.» روسو اگرچه با لحنی اغراق‌آمیز سخن می‌گوید اما حقیقت تلخ اظهارات او انکارناپذیر است.

این زوج کارگردان در بخش دیگری از مصاحبه ادعای مبهمی مطرح می‌کنند و می‌گویند فیلم لایو-اکشن «هرکول» (Hercules) از شبکه اجتماعی تیک‌تاک الهام می‌گیرد. «جو روسو» می‌گوید این بازسازی یک موزیکال باقی می‌ماند: «پرسش‌هایی وجود دارد در مورد اینکه این فیلم چگونه به موزیکال ترجمه خواهد شد. مخاطب امروز با تیک‌تاک آموزش دیده، این‌طور نیست؟ انتظار آن‌ها از ظاهر و حس این موزیکال چیست؟ بسیار لذت‌بخش خواهد بود و کمک می‌کند کمی مرزهای ساخت یک موزیکال مدرن را جلوتر ببریم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها