صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اتان هاوک و دنزل واشینگتن در « هفت مرد باشکوه » همبازی می شوند

اتان هاوک و دنزل واشینگتن در « هفت مرد باشکوه » همبازی می شوند

2 1 201533155033

ایتن هاوک، دنزل واشنگتن و آنتوان فوکوا یک دهه پس از همکاری مشترک در « روز تمرین » این سه در یک پروژه جدید بار دیگر کنار هم قرار می‌گیرند.

به گزارش مووی مگ به نقل از هنرآنلاین، ایتن هاوک که امسال برای بازی در فیلم “بچگی” نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل بود، برای بازی در بازسازی “هفت مرد باشکوه” (Magnificent Seven) تولید شرکت مترو گلدوین مه‌‌یر مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد.

پیش از این حضور دنزل واشنگتن در این فیلم قطعی شده است. “هفت مرد باشکوه” را آنتوان فوکوا کارگردانی می‌کند. کریس پرات و هیلی بنت دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم اصلی سال 1960 به کارگردانی جان استرجس و با بازی ستاره‌هایی چون یول براینر، استیو مکویین، جیمز کوبرن، چالز برانسن و ایلای والاک ساخته شد. آن فیلم درباره هفت هفت‌تیرکش ماهر بود که در برابر گروهی راهزن دفاع از یک دهکده مکزیکی سرکوب ‌شده را به عهده می‌گیرند. “هفت مرد باشکوه” خود بازسازی فیلم “هفت سامورایی” به کارگردانی آکی‌را کوروساوا بود.

فیلمنامه بازسازی جدید را جان لی هنکاک بازنویسی کرده است. فیلمنامه‌ قبلی نوشته نیک پیتزولاتو خالق سریال “کارآگاه واقعی” است.

مترو گلدوین مه‌‌یر امیدوار است زوج هاوک و واشنگتن بتوانند موفقیت خود در درام جنایی “روز آموزش” را تکرار کنند. آن فیلم سال 2001 ساخته شد و هاوک و واشنگتن در آن نقش دو افسر واحد مبارزه با مواد مخدر را در خیابان‌های پایین شهر لس آنجلس بازی کردند. “روز آموزش” در گیشه فروشی بیش از انتظار داشت. هر دو بازیگر نامزد اسکار شدند و واشنگتن در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

واشنگتن و فوکوا امسال تریلر اکشن “اکولایزر” را هم روی پرده سینماها داشتند. “المپوس فرو ریخت” و “شاه آرتور” از دیگر فیلم‌های فوکوا است. از پروژه‌های بعدی هاوک می‌توان به “قتل خوب” به کارگردانی اندرو نیکول و مستند “سیمور: یک معرفی” به کارگردانی خود او اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها