صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت فیلمی درباره بروس لی توسط دخترش

ساخت فیلمی درباره بروس لی توسط دخترش

2 1 201533192738

خانواده بروس لی در تدارک ساخت فیلمی از زندگی این ورزشکار و سینماگر فیلم‌های رزمی است. خبر ساخت این زندگینامه از سوی شانون لی، دختر بروس لی مطرح شد.

به گزارش مووی مگ به نقل بانی فیلم، شانون لی در اعلام این خبر گفت: پروژه‌های زیادی تاکنون درباره پدر من وجود داشته است. اما همگی آنان فاقد درک کامل از فلسفه و هنر او بودند و جوهر اعتقادات او را درباره هنرهای رزمی و یا چگونگی داستان سرایی نداشتند. تنها راه شناسایی اندیشه‌های پدر من آثار خود او است. کاری که ما سعی کردیم، انجام دهیم، این بود که او را به مردمی معرفی کنیم که نمی‌دانند بروس لی به جز هنرهای رزمی، نویسنده‌ای پر کار و خلاق بود که فلسفه خاص خود را از هنر و ورزش داشت.

بروس لی در سال 1973 در حالی درگذشت که تنها 32 سال داشت و از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار بود. این محبوبیت با هر فیلم او سیر صعودی طی می‌کرد. بویژه فیلم‌های «خشم اژدها»، «راه اژدها» و «اژدها وارد می‌شود»، مورد توجه مردم بودند.

هر چند تهیه کننده اصلی فیلم بنیاد بروس لی است اما در کنار آن لورنس گری و ژانت یانگ نیز از تهیه کنندگان فیلم به شمار می‌آیند. این دو نیز برای ساخت فیلم به شدت هیجان زده هستند. گری می‌گوید: من همیشه تحت تاثیر بروس لی بوده‌ام و می‌خواستم کاری مشترک با شانون انجام دهم. تا آنچه را که درباره بروس لی تاکنون نشان داده نشده، نشان دهم. این همکاری برای من یک همکاری رویایی بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها