صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مشهوری که قبلا زندانی بوده اند!

5 بازیگر مشهوری که قبلا زندانی بوده اند!

wesleysn2231

هر انسانی امکان دارد در طول دوران زندگی اش اشتباهاتی را مرتکب شود که برخی از آنان قابل چشم پوشی و برخی دیگر مستلزم محاکمه می باشد. در میان هنرمندان نیز افراد مشهوری بوده اند که همیشه قهرمان روی پرده نبوده اند و مدتی را در زندان سپری کرده اند.

از این جهت اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر مشهوری که قبلا زندانی بوده اند! » رفته ایم تا آنان را به شما عزیزان معرفی نمائیم و امیدوار باشیم که هرگز سرنوشت شما همانند یکی از آنان نباشد!

 

5- وزلی اسنایپس (Wesley Snipes) : ستاره سری فیلمهای اکشن « تیغ » که روزگاری محبوبیت فراوانی نیز علاقه مندان به سینمای اکشن داشت، در سال 2009 به دلیل فرار از پرداخت مالیات به 2 سال حبس محکوم شد و این مدت را نیز در زندان گذراند.

اسنایپس پس از گذراندن دوران محکومیتش و از زندان در فیلم « بدرد نخورها » در کنار سیلوستر استالونه و دیگر بازیگران سینمای اکشن حضور یافت. جالب آنکه در این فیلم با ماجرای فرار مالیاتی او نیز شوخی می شود!

 tim allen mug shot 1499097733

4- تیم آلن (Tim Allen  ) : بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی پیش از اینکه در سینما به عنوان یک ستاره شناخته شود، سالهای سختی را در دوران جوانی در پشت میله های زندان گذرانده.

آلن در سال 1978 به دلیل حمل 650 گرم کوکائین به زندان محکوم شد اما پس از اینکه با پلیس همکاری کرد و دیگر فروشندگان مواد مخدر را لو داد، حکم دو سال و چهار ماه حبس را دریافت کرد و در سال 1981 از زندان آزاد شد. با اینحال گذشته تاریک او اجازه نداد تا موفقیت در عرصه سینما و تلویزیون به سراغش نیاید.

 d2791821f44c772a0183cf7593523

3 – شان پن (Sean Penn  ) : شان پن در تمام این سالها هرگز از واژه خشونت دور نبوده و هربار به دلیلی پایش به یک پرونده قضایی باز شده است که دردسرهای فراوانی برای او به همراه داشته است.

وی در سال 1987 زمانی که مشغول بازی در فیلم « Colors » بود با مشت به صورت یکی از عوامل زد و به مدت 60 روز به زندان رفت.  البته پن سالها بعد بابت بد رفتاری و اذیت مدونا هم تا آستانه رفتن به زندان قرار داشت اما در نهایت وضعیت به حالت عادی بازگشت.

 mark wah22berg photo u106

2- مارک والبرگ (Mark Wahlberg  ) : ستاره سری فیلمهای « ترنسفورمز » و « مشت زن » در دوران نوجوانی دردسرهای فراوانی داشته است. او زمانی که 16 ساله بود با چماق به یک ویتنامی حمله کرد و او را تقریبا بیهوش کرد! وی بار دیگر حمله مجددی را به یک ویتنامی دیگر که یک چشمش را در جنگ ویتنام از دست داده بود ، انجام داد.

والبرگ برای هر دو حمله مجرم شناخته شده و بخاطر تلاش برای انجام قتل به دو سال زندان محکوم شد اما تنها پس از گذشت 45 روز از زندان آزاد شد و پس از آن تقریباً چهره آرام تری از خود در اذهان عمومی بر جای گذاشت.  

 robert downey jr recording artists and groups photo u80

1- رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr  ) : ستاره محبوب سری فیلمهای « مرد آهنی » همیشه قهرمان محبوب سینما و طرفدارانش نبوده و روزگاری هم بوده که وقتی نام او شنیده می شد، انواع و اقسام تخلفات در خاطرات مخابره می شد!

داونی جونیور که در دوران نوجوانی و جوانی مشکلات فراوان خانوادگی را پشت سر می گذاشت،در سالهای 1999 الی 2000 به دلیل فعالیت های مرتبط با موارد مخدر مدت زمان یکسال را در زندانی در ایالت کالیفرنیا گذرانده است. پس از گذشت سالها به نظر می رسد که داونی جونیور تمام آن سالها را فراموش کرده و به زندگی سالمی روی آورده است و مسیر حرفه ای خودش در سینما را هم بازیافته است.

 

پویا اقبالی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها