صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اتفاقی عجیب در مسابقه « ثانیه ها » رقم خورد / بازیگران زن سینمای ایران آدری هیپبورن را نمی شناختند! ( ویدئو )

اتفاقی عجیب در مسابقه « ثانیه ها » رقم خورد / بازیگران زن سینمای ایران آدری هیپبورن را نمی شناختند! ( ویدئو )

Bazigaran v Mojrian 6

مسابقه‌ای به نام ثانیه‌ ها با سبکی شبیه به مسابقه هفته (با اجرای مرحوم منوچهر نوذری) این روزها از شبکه دو پخش می‌شود که مجری برنامه علیرضا خمسه است.چند روز پیش جمعی از بازیگران و مجریان تلویزیون در برنامه شرکت داشتند که گرچه از بازیگران مطرح نبودند اما اتفاق جالبی و غیر قابل باوری در برنامه افتاد که بخش مهمی از دلایل میزان کیفیت فیلم‌ها و بازی بازیگران جدید را از روی آن می‌توان حدس زد: اینکه چرا معلومات بازیگران ما اینقدر پایین است.

به گزارش مووی مگ به نقل از کافه کلاسیک، در قسمتی از این مسابقه مجری وقتی نام بازیگر زن فیلم کلاسیک صبحانه در تیفانی را می‌پرسد با اعتراض اکثر آنها مواجه می‌شود و اینکه چرا این سوالات سخت از آن‌ها پرسیده می‌شود و هیچ یک از آن‌ها این بازیگر را نمی‌شناسد! یکی از این بازیگران محترم تلویزیون ایران با اشاره به سخت بودن سوال می‌گوید می‌گوید صد رحمت به بزقورمه! جالب این که خود علیرضا خمسه هم دلیل طرح چنین سوال‌های سختی را «مرض سوزاندن» می‌داند و اشاره‌ای به این که چرا این بازیگران نام یکی از مشهورترین بازیگران تاریخ سینمای جهان و یکی از آیکن‌های سینمایی را نمی‌دانند نمی‌کند! و علیرضا خمسه مجری برنامه هم به عنوان یک گزینه برای تلفظ نام آدری هپبورن، آن را با کسره حرف اول می‌خواند.

مهوش وقاری، نفیسه روشن، فریبا نادری، فریبا طالبی، شراره رخام، زهره حمیدی، ساناز سماواتی، نجمه جودکی، نیلوفر امینی فر، زهرا شاهین فر، شهرزاد کمال زاده، ماندانا نصرتی، مریم وطن پور، دلارام اعلا و فاطمه محمدی، بازیگران شرکت کننده در این برنامه بودند




اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها