صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جدایی دی کاپریو و کامیلا مورون پس از 4 سال

جدایی دی کاپریو و کامیلا مورون پس از 4 سال

لئوناردو دی کاپریو کامیلا مورون

«لئوناردو دی‌کاپریو» و «کامیلا مورون» از یکدیگر جدا شدند. این زوج پس از چهار سال زندگی مشترک از ژانویه ۲۰۱۸، بنا بر گزارش «پیپل» به رابطه خود پایان داده‌اند. دی‌کاپریو تا فوریه سال ۲۰۲۰ و مراسم اسکار در رویدادی عمومی به همراه مورون ظاهر نشده بود.

این زوج آخرین بار تعطیلات «چهارم ژوئیه» در ساحل مالیبو، کالیفرنیا در کنار هم دیده شده بودند. تصاویر دی‌کاپریوی ۴۷ ساله در ماه‌های بعد در سنت تروپز به همراه «توبی مگوایر» و «تریستان تامپسون» منتشر شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، یکی از منابع «پیپل»‌ ژوئیه سال ۲۰۱۹ گفته بود: «قطعاً یک رابطه جدی دارند. کامیلا وقت زیادی را در خانه می‌گذراند. مدت‌هاست که او را به عنوان دوست دختر لئو می‌شناسند و مدت‌ها قبل به والدین لئو معرفی شده.»

مورون دسامبر سال ۲۰۱۹ در دفاع از اختلاف سنی ۲۲ ساله‌اش با دی‌کاپریو به «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: «در هالیوود – و تاریخ دنیا – رابطه‌های بسیاری وجود دارد که دو فرد اختلاف سنی زیادی با هم دارند. به نظر من هر کسی باید بتواند با هر کسی که می‌خواهد قرار بگذارد.» دی‌کاپریو سابقه رابطه با زنان بسیار جوان‌تر از خودش از جمله «بار رافائلی» را دارد.

مورون به زودی در مینی‌سریال «دیزی جونز و گروه شش نفره» (Daisy Jones & The Six) آمازون پرایم ویدیو دیده خواهد شد، در حالی که دی‌کاپریو به تازگی فیلمبرداری وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» را به پایان رسانده و در فیلم دیگری به نام «قمارباز» (The Wager) با این کارگردان همکاری دیگری خواهد داشت. این فیلم داستانی در دهه ۱۷۴۰ روایت می‌کند و به گل نشستن کشتی بریتانیایی «ویجر» در آمریکای جنوبی، و تلاش ناخدا و خدمه برای بقا را روایت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها