صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مریل استریپ ستاره دنیای موسیقی می شود

مریل استریپ ستاره دنیای موسیقی می شود

2 1 201551220241

اولین تیزر هایی که از فیلم کمدی درام ریکی و فلش منتشر شده نشان می دهد، مریل استریپ استعدادی خارق العاده در گیتار و موسیقی دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، در ویدیوی دو دقیقه ای این فیلم مریل استریپ را در قالب نوازنده گیتار و خواننده‌ای می بینیم که از همه چیز و همه کس می گذرد تا به آرزوی خود که معروف شدن است، برسد. او در این فیلم نقش ریکی را بازی می کند که با دخترش که در حال جدا شدن از همسرش است، دچار مشکلاتی است. جالب اینکه نقش این دختر را دختر واقعی مریل استریپ بازی می‌کند. عمده مشکلات این مادر و دختر در فیلم این است که درحالی که دختر در گیرو دار طلاق و مسائل عاطفی آن است، مادر بدون توجه به او فقط به محبوبیت خود و شهرتش می اندیشد. او حتی زمانی که دامادش از او کمک می خواهد به آن بی توجه است. پت که نقش او را کوین کلاین بازی می کند به نزد این دیوانه موسیقی می آید و از او خواهش می کند کمک کند تا زندگی او و همسرش از نو شروع شود و مشکلاتی را که دارند، پشت سر بگذارند.

به جز مریل استریپ و دخترش، سباستین استان (بازیگر کاپیتان امریکا) و اودرا مک دونالد ستاره (Private Practice) از دیگر بازیگران فیلم هستند.این فیلم را جاناتان دم که پیشتر فیلم «سکوت بره ها» را از او دیده ایم، کارگردانی می کند. فیلمنامه فیلم نیز شاهکاری از دیابلو کودی است. این فیلم قرار است، 7 اگوست در آمریکا اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها