صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هواداران خواستار اخراج ازرا میلر و جایگزینی الیوت پیج در «The Flash» شدند!

هواداران خواستار اخراج ازرا میلر و جایگزینی الیوت پیج در «The Flash» شدند!

الیوت پیج ازرا میلر فلش

استودیوی برادران وارنر فیلمبرداری «فلش» (The Flash) را به پایان رسانده و تصمیمات کلیدی را در مورد این عنوان ابرقهرمانی به کارگردانی «اندی موشتی» اتخاذ کرده، اما گزارش‌های منفی و عجیب پیرامون زندگی شخصی «ازرا میلر» بازیگر نقش اول این فیلم همچنان منتشر می‌شوند. پیش‌تر گزارش شده بود که میلر در برنامه‌های آینده دی‌سی و برادران وارنر جایی نخواهد داشت، اما هفته پیش بعضی از هواداران «الیوت پیج» تراجنسیتی خواستار جانشین شدن او با میلر در نقش «فلش» یا «بری آلن» شدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این هواداران در توییتر پیشنهاد کرده‌اند که وارنرها به این طریق می‌توانند خودشان را میلر و حواشی او خلاص کنند. یکی از کاربران می‌نویسد: «فقط می‌خواهم بگویم که الیوت پیج می‌تواند یک «بری آلن» عالی باشد، در صورتی که به هر دلیلی بخواهند بازیگر جدیدی برای «فلش» انتخاب کنند.» کاربر دیگری می‌نویسد: «او بازیگر خیلی خوبی است، توانایی بازی در نقش شخصیت‌های تیزهوش را دارد.»

«الیوت پیج» نیز با این حال از حواشی به دور نبوده است. «جردن پیترسون» روان‌شناس بالینی کانادایی چندی پیش از اظهار افتخار او به تغییر جنسیتش در سریال «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) انتقاد کرد و صحفه توییتر خود را بسته یافت.

میلر اخیراً در یک بار برای چند نفر مزاحمت ایجاد کرد و بازداشت شد. به دنبال انتشار این گزارش، «رولین استون» ادعا کرده است که برادران وارنر جلسه‌ای اضطراری در مورد آینده میلر در دنیای دی‌سی برگزار کرده است.

فیلم «فلش» در حال حاضر قرار است ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها