صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : گله رابرت دنیرو از مارتین اسکورسیزی

گله رابرت دنیرو از مارتین اسکورسیزی

rob2ff

ترکيب رابرت دنيرو و مارتين اسکورسيزي ديگر امتحان خودش را پس داده و هيچوقت محصول همکاري اين دو نااميد کننده نبوده است.

به گزارش مووی مگ به نقل بانی فیلم، نمونه همکاري اين دو فيلم‌هاي متعددي است که جزو محبوب‌ترين هاي سينما محسوب مي‌شوند. اما وقتي اسکورسيزي به عنوان تهيه کننده ويژه و کارگردان يک سريال گانگستري براي شبکه اچ بي او انتخاب شد، براي اولين بار دنيرو در آن حضور نداشت.

اين سريال همان سريال مشهور « Boardwalk Empire» است و حال دنيرو در مصاحبه‌اي درباره اين سريال گفته اين اسکورسيزي بود که هرگز از او نخواست تا در اين مجموعه او را همراهي کند. او در پاسخ به يک مصاحبه کننده گفت: نه، اين مارتي بود که از من نخواست در اين سريال باشم. اما کار، کار خوبي است»

مصاحبه کننده هم با دنيرو شوخي کرده و گفته احتمالا دليلش اين بود که چون دنيرو زياد تلويزيون تماشا نمي‌کند، اسکورسيزي از او دعوت نکرده است. دنيرو هم در پاسخ جواب داده: نه خوب، او دلايل خودش را داشت. ممکن است حتي به فکرش خطور نکرده باشد که از من چنين چيزي را بخواهد.

دنيرو همچنين به تعريف از اسکورسيزي پرداخت و گفت به نظرش او يکي از بزرگترين کارگردان‌هاي همه دوران است. اين دو که سابقه همکاري در 8 فيلم را با هم دارند، شناخت زيادي هم از يکديگر دارند و رابرت دنيرو در اين باره گفت: مي‌داني چرا همه بازيگران دوست دارند با او کار کنند؟ چون: او خيلي راحت کار مي کند. با نظرات تو پيش مي‌رود. خيلي خيلي منعطف است و هر چه را هم بخواهد به بازيگرش مي‌گويد. او در عين حال چنان حامي توست که با احساس آرامش کار را پيش مي‌بري.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها