صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : الیور استون: جان ویک 4 تهوع آور است!

الیور استون: جان ویک 4 تهوع آور است!

الیور استون

«الیور استون» کارگردان فیلم‌هایی چون «جی‌اف‌کی» (JFK)، «قاتلین بالفطره» (Natural Born Killers) و «نیکسون» (Nixon) در مصاحبه با «ورایتی» از بلاکباسترهای هالیوود انتقاد کرده و «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) را «فراتر از تصور تهوع‌آور» خوانده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، استون می گوید: ««جان ویک ۴» را در هواپیما دیدم. سروصدایش را بگو. به نظر من فیلم فراتر از تصور تهوع‌آور است. تهوع‌آور. نمی‌دانم مردم چه فکری می‌کنند. شاید وقتی بچه بودم «جی.آی. جو» را می‌دیدم. اما [کیانو ریوز] شاید سیصد یا چهارصد نفر را در این فیلم لعنتی می‌کشد. و به عنوان یک کهنه‌سرباز می‌توانم به شما بگویم که حتی یکی از آن‌ها قابل‌باور نیست. متوجه هستم که این یک فیلم است، اما بیشتر به بازی ویدیویی شبیه است تا فیلم. تماسش با واقعیت را از دست داده.»

استون ادامه می‌دهد: «شاید مخاطب بازی ویدیویی را دوست دارد. اما من آن را کسالت‌آور دیدم. چند ماشین باید تصادف کند؟ چند بار بدلکاری لازم است؟ تفاوت «سریع و خشن» (Fast and Furious) با فیلم‌های دیگر چیست؟ فقط فیلمی از پس فیلمی دیگر است. چه شخصیت‌های ابرانسان مارول باشد چه «جان ویک»، تفاوتی نمی‌کند. قابل‌باور نیست.»

«درک کولستاد» پدید‌آورنده «جان ویک» و «چاد استاهلسکی» که یکی از بدلکاران هالیوود بوده کارگردان این چندگانه است. ویک در قسمت چهارم ۱۵۱ نفر و در مجموع ۴۵۰ نفر را در چهار فیلم می‌کشد. این چندگانه به تازگی از فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری عبور کرده است.

ریوز چند سال پیش در مصاحبه با مجله «اوکی» به این پرسش پاسخ داده بود که تا چه زمانی مایل است به بازی در نقش «جان ویک» ادامه دهد: «تا وقتی که پاهایم توان حرکت داشته باشند. تا وقتی که مخاطبین بخواهند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
10 ماه قبل

احتمالا ۴ تا ‘جان ویک’ رو با هم دیدی رودل کردی!!!!
نبات بخور…

رامین
رامین
10 ماه قبل

شما از اسکورسیزی فقط عبارت شهربازی رو درباره مارول گرفتید
کل مصاحبش اینقدر تند نبود
مطمئن باشید اگر فیلمنامه های مارول قوی باشند
که تا حدود کمی در مون نایت و اندگیم دیدیم
خود اسکورسیزی هم طرفدارش می شه
بنظرم مارول اکشن ساز داستانگوی خوب بیاره
یه جریان پلپذیر ایجاد میکنه
به هر حال چند تا از کاراش لذتبخشن البته برای یه بار
به امید تغییر روندش

نامی
نامی
10 ماه قبل

این کارگردان های اورریتد داغون چرا اینطورین؟ دوسه دهه فیلم خوب نمیسازن بعد میفتن به جون چیزایی که مردم دوست دارن. این، دیوید کراننبرگ، کاپولا و …
البته این از همشون بدتره و رسما بازیچه سیاسی دولت های آمریکا ستیزه. کسی که با فیلم اسکندرش به تاریخ ایران توهین کرده رو برداشتن آوردن ایران و اون رامبد جوان …باهاش سلفی گرفت. اگه اشتباه نکنم پاتریشیا آرکت هم گفته بود که این یارو بهش تعرض جنسی کرده.
درکل من حاضرم ده بار جان ویک 4 رو ببینم ولی یدونه از فیلمایی که بعد از جی اف کی ساخته رو نبینم. برکینگ بد که جای خود داره و یه قسمتش به کل کارنامش میارزه.

Bb9
Bb9
10 ماه قبل

نه برکینگ بد مشکلی داشت نه جان ویک فیلم بدیه. مسئله اینجاست که آقای استون دیگه به اندازه کافی روی این سیاره زیست کرده. تلخی این آدم از اینجا میاد. وقتشه به خاک بپیونده و دیگه راه رو باز کنه 🙂

فاطمه
فاطمه
10 ماه قبل
پاسخ به  Bb9

دیوانه‌ای به خدا. چون حالا از فیلمی که دوست داری بد گفته باید بمیره؟ خودت رو به یک دکتر نشون بده لطفا.

Bb9
Bb9
10 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

۷۶ سالشه. مگه تعارف داریم؟ جوون ۲۰ ساله پر از ذوق و انرژی میمیره شما جیکت درمیاد؟؟

محمد
محمد
10 ماه قبل

با اینجای حرفش موافقم که میگه طرفداران بازیای ویدیویی اینجور فیلما رو دوست دارند جدیدا هم دیدم خیلی مد شده به همین سبک دارن میسازن مخاطب نوجوان امروزیم دوست داره. کلا نیت فیلمسازا از ساختن چنین فیلمایی اینه که سریع برن سراغ صحنه های مبارزه هیجان بدن به مخاطب فیلمنامه رو وللش

Bb9
Bb9
10 ماه قبل
پاسخ به  محمد

خوب دوست داشته یاشن. بقول طرف اگه قرار به پرسش باشه، ملت نباید از ما بپرسند چرا گیم دوست داریم، ما باید از ملت بپرسیم که چرا دوست ندارند!!
بعد حالا میگیم اصلا جان ویک بد (نیست، فرضا میگم) برکینگ بد چه مشکلی داشت؟ اون سریال که بالاترین سطح فیلمنامه و کارگردانی و بازیگری رو از اول تا آخر داشت و این فقط پونزده ثانیه از قسمت آخر یه سریال پنج فصلی رو دیده میگه احمقانه بوده و نمی‌دونم چرا مردم احمق این چیزا رو دوست دارن!!! نمیدونه و تا زمان مرگش نخواهد فهمید چون یه آدم تموم شدست. هروقت کسی اینطوری فکر کرد و به زبون آورد فاتحه خودشو از نظر حرفه‌ای خونده و همینه که میبینیم همین استون رو سالهاست دیگه کسی آدم حساب نمیکنه و اگه این خبر نمیومد، به شخصه اصلا بهش فکر هم نمی‌کردم و اصلا نمی‌دونستم وجود داره تا اینکه خبر سقط شدنش بیاد! اینجا بیچاره طرف راست می‌گفت، این جماعت همینن، جلوشون واینسی از مارول میزنن به جان ویک و از ویک میزنن به برکینگ بد فقط واسه اینکه سلیقه خودشو بیارن بالا. یارو تو زندگی و حرفه کاریش دهه هاست به موفقیت نرسیده، میاد نگاه می‌کنه میبینه چی پرفروش و پر طرفدار بوده چند وقت اخیر و یه زری میزنه که تیتر رسانه ها بشه. جز استثنای اسکورسیزی، تک تک کسانی که چند سال اخیر به سلیقه مردم توهین کردن در ورشکستگی کامل از نظر حرفه‌ای به سر میبرن و کینه گرفتن از اهل فیلم ها و استودیو ها و این حرفاشون از اونجا میاد.

احمد
احمد
10 ماه قبل

کسی که به دعوت نظام ایران میاد و ازش تعریف تمجید میکنه و در عین حال کشور خودش رو میکوبه رو اصلا نباید نظراتش و حساب کرد.

رامین
رامین
10 ماه قبل

افتضاح تر از اسکندر مقدونی و ادوارد اسنودن و قاتلین بالفطره تو نیست
یا شعاره یا نابلدی در درام نویسی
البته جی اف کی و یه فیلم دیگه ورزشی که نویسندش بود فیلمای قابل توجه و خوبی اند

Nima
Nima
10 ماه قبل

الیور استون و کارنامه مزخرفش و تفکرات کثیف چپیش و اتهامات آزار جنسی که به بازیگران زن رسونده تهوع آور هستند. کسی که سال ۲۰۱۳ فقط پونزده دقیقه آخر یه سریال ۶۲ قسمتی به اسم برکینگ بد رو دید و دقیقا همین شکر رو دربارش خورد برای من سالهاست که مرده

ال ال
ال ال
10 ماه قبل

تصادف خوب اومد 😂
ولی جان ویک عالیه👌