صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مردم آمریکا کلینت ایستوود و جورج کلونی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند!

مردم آمریکا کلینت ایستوود و جورج کلونی را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند!

Cliwnwf

راي‌گيري‌هاي جديد نشان مي‌دهد كه 72 درصد مردم حاضرند كارگردان فيلم «تك تيرانداز آمريكايي» را به جاي دونالد ترامپ به عنوان رييس‌جمهور بعدي ايالات متحده انتخاب كنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، دونالد ترامپ در حال حاضر در ميان ديگر نامزدهاي رياست‌جمهوري حزب جمهور‌ي‌خواه ايالات متحده، يكي از شانس‌هاي اصلي برنده شدن است، اما راي‌گيري جديد نشان داده كه اگر كلينت ايستوود وارد رقابت شود، اين مسئله ممكن است تغيير كند.

وقتي از بزرگسالان آمريكايي سوال شد كه بين دونالد ترامپ ميزبان سابق برنامه «دستيار سلبريتي» و كلينت ايستوود كارگردان 85 ساله فيلم «تك تيرانداز آمريكايي» حاضرند كدام يك را به عنوان رييس‌جمهور بعدي ايالات متحده انتخاب كنند، 72 درصد به ايستوود راي دادند. ايستوود كه يك جمهوري‌خواه سر راست است، اعتبار واقعي سياسي هم دارد كه از جمله آن مي‌توان به يك دوره دو ساله شهرداري كارمل-باي-د-سي واقع در ايالت كاليفرنيا و همچنين حضور در كميسيون پارك و شهرسازي اين ايالت در سال 2001 اشاره كرد.

اما ايستوود تنها كسي نبود كه احتمالش هست در صورت شركت در انتخابات بتواند در مقابل ترامپ و ديگر نامزدهاي رياست‌جمهوري حزب جمهوري‌خواه بايستد. در راي‌گيري انجام شده، معلوم شد كه 57 درصد هم حاضرند به جاي راي دادن به جب بوش، به جورج كلوني راي بدهند. 59 درصد بن افلك را نسبت به تد كروز ترجيح مي‌دهند و 55 درصد هم حاضرند جيمي فالون مجري برنامه‌هاي تلويزيوني را به جاي رند پال انتخاب كنند.

اين راي‌گيري همچنين از شركت‌كنندگان خود پرسيد كه دوست دارند ببينند كدام كانديداي جمهوري‌خواه از رقابت رياست‌جمهوري حذف شود و 41 درصد از پاسخ‌دهندگان به ترامپ راي دادند. 25 درصد در اين زمينه هيلاري كلينتون را انتخاب كردند و 9 درصد هم از جب بوش نام بردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها