صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رابرت دنیرو در اعتراض به سوال خبرنگار محل مصاحبه را ترک کرد!

رابرت دنیرو در اعتراض به سوال خبرنگار محل مصاحبه را ترک کرد!

2 1 2015924194314

رابرت دنيرو از سوي نويسنده راديو تايمز براي اين كه حاضر نشد مصاحبه كند، سرزنش شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، بعد از اينكه رابرت دنيرو از سوال مصاحبه‌گر راديو تايمز ناراحت شد و از اتاق بيرون رفت و گفت: «من اين مصاحبه را ادامه نمي‌دهم عزيزم»، اين نويسنده رفتار او را «تحقيرآميز» خواند. اين افسانه پرده بزرگ كه به بي رغبتي براي انجام مصاحبه و نيز بازي در نقش رييس دسته‌هاي گانگستري معروف است، داشت درباره فيلم كمدي جديدش «كارآموز» با نقش‌آفريني آن هاتاوي صحبت مي‌كرد. اما براكس مصاحبه‌گر راديوتايمز بعد از چند سوال، از دنيرو پرسيد چطور سر صحنه فيلمبرداري با وسوسه ورود به حالت «خلبان خودكار» مقابله مي‌كند و در ادامه هم به اين نكته اشاره كرد كه منطقه ترايبكاي نيويورك، كه دنيرو فستيوال فيلم ترايبكا را چند سال قبل در آن به راه انداخت، حالا در اختيار بانك‌دارها قرار گرفته است. دنيروي 72 ساله هم از براكس خواست تا ركوردر خود را خاموش كند. براكس در مجله راديو تايمز نوشت: «بعد او از صندلي‌اش با سرعت بلند شد و شروع كرد به طور ديوانه‌واري اطراف اتاق حركت كردن و گفت به خاطر «استنتاج منفي» حرف‌هايم مصاحبه را قطع مي‌كند».

براكس به ايندپندنت گفت: «من با دنيرو همدردي مي‌كنم چون كسي دوست ندارد در مصاحبه‌هاي از پيش تعيين‌شده حضور يابد. من انتظار داشتم كمي ساكت باشد اما تركيب خصومت و تحقيرآميز بودن رفتار او باعث شد من اذيت شوم و آرامشم را از دست بدهم. مطمئنا براي بحث كردن آنجا نرفته بودم اما وقتي اين اتفاق افتاد با خودم گفتم حداقل دارد حرف مي‌زند».

دنيرو مصاحبه‌هاي خيلي كمي انجام مي‌دهد و وقتي بالاخره اجازه برگزاري يكي از آن‌ها را مي‌دهد، معمولا كوتاه پاسخ مي‌دهد. پيرس مورگان پيش از اين موفق شده بود او را وارد مكالمه‌اي نسبتا روان در سي‌ان‌ان كند، البته اين بعد از آن بود كه يكي از نزديكان اين بازيگر به اين مصاحبه‌گر گفته بود: «از باب سوالي كه مي‌توان آن را با بله يا نه جواب داد نپرس، چون دقيقا همينطور به آن‌ها پاسخ خواهد داد». با اين حال براكس يك دنيروي متفاوت را تجربه كرد. او مي‌گويد: «او استعدادي بزرگ براي بستن بازترين سوال‌ها دارد». دنيرو پيش از مصاحبه با براكس در يك كنفرانس خبري ميزگردي همراه هاتاوي و ننسي مايرز كارگردان «كارآموز» شركت كرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها