صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک سریال اَبَرقهرمانی جدید ساخته خواهد شد

یک سریال اَبَرقهرمانی جدید ساخته خواهد شد

دردویل

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، بعد از موفقیت‌های اخیر سریال‌های ابرقهرمانی حالا نوبت به یک ابرقهرمان دیگر رسیده که در جعبه جادو دیده شود.در فصل دوم سریال «دردویل» شبکه نتفلیکس قرار است از یک ابرقهرمان دیگر با عنوان «پانیشر» رونمایی شود. ابرقهرمانی که در پروسه تولید آن قدر دل مدیران و تهیه کنندگان را برده که قصد دارند برایش یک سریال مستقل هم راه بیندازند. سریال جدید قرار است مستقیما از همین «دردویل» مشتق شده و تبدیل به یکی دیگر از همکاری های مارول و نتفلیکس شود.

بازی جو برنثال در این نقش نویسندگان، مدیران و تهیه کنندگان را مجاب کرده که می شود برای «پانیشر» هم سریال مستقل ساخت و طرفداران خاص خودش را هم داشت. شورشگری که معتقد است تنها راه ریشه کن کردن فساد، نیروی نظامی است. این سریال اولین کاری خواهد بود که مارول و نتفلیکس به جز قرار دادی که با هم بر سر مجموعه «مدافعان» بستند، در آن همکاری می کنند. در حال حاضر شبکه نتفلیکس دو سریال ابرقهرمانی «دردویل» و «جسیکا جونز» را از مجموعه «مدافعان» ساخته که هر دو برای فصل دوم تمدید شده اند. آنها قرار است امسال از فصل دوم «دردویل» و فصل اول «لوک کیج» هم رونمایی کنند و بعد با معرفی «مشت آهنین» یا «آیرون فیست» سراغ سریال کوتاه «مدافعان» خواهند رفت.

به جز دردویل، ابرقهرمان نابینایی که به شیطان هلز کیچن معروف است، حضور دو ابرقهرمان دیگر با نام های «پانیشر» و «الکترا» هم در فصل دوم سریال «دردویل» قطعی شده است. تمامی قسمت های این سریال روز 18 مارچ در وبسایت نتفلیکس منتشر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها