صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فروش ناامید کننده «Expendables 4» همزمان با کسب پایین ترین نمره از منتقدان

فروش ناامید کننده «Expendables 4» همزمان با کسب پایین ترین نمره از منتقدان

Expendables 4

فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» (Expendables 4) آخر هفته‌ای که اعتصاب اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) صدای ستارگان هالیوود را خاموش کرده در آمریکا اکران شد. بر اساس آخرین برآوردها این دنباله از ۱۰ میلیون دلار فراتر نخواهد رفت و ممکن است با «راهبه ۲» (The Nun II) که حدود ۸ میلیون دلار می‌فروشد برابری کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تمامی فیلم‌ها در طول این آخر هفته ۴۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی بلیت‌فروشی خواهند کرد. این رقم کمتر از آخر هفته‌ای است که مسابقه پربیننده «سوپر بول» برگزار شد و فروش تمامی عناوین به دنبال اکران «آخرین رقص مایک جادویی» (Magic Mike’s Last Dance)  به ۵۲.۶ میلیون دلار رسید.

یک سال پیش در چنین آخر هفته‌ای فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) اکران شده بود و ۱۹.۳ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی فروخته بود. آن فیلم با بازی «فلورنس پیو»، «هری استایلز» و «کریس پاین» پس از یک اکران جنجالی در جشنواره ونیز در مقایسه با «بی‌مصرف‌ها ۴» در این آخر هفته یک بلاکباستر به نظر می‌رسد.

منتقدین نیز واکنش مثبتی به «بی‌مصرف‌ها ۴» نشان نداده‌اند و تا این لحظه امتیاز ۱۶ درصد «راتن تومیتوز» برای این فیلم به ثبت رسیده که کمتر از همه قسمت‌های این چندگانه است. این فیلم از مخاطبین نمره «بی-» از «سینمااسکور» و امیتاز ۶۴ درصد از «پست‌ترک» دریافت کرده و یکی از معدود عناوین سینمایی چندین ماه اخیر است که از سوی منتقدین و مخاطبین پس زده می‌شود.

ناکامی تجاری «بی‌مصرف‌ها ۴» ارتباط چندانی با اعتصاب بازیگران ندارد چرا که در همین اثنا فیلمی مانند «مگ ۲» (The Meg 2) با بازی «جیسون استاتهام»، «راهبه ۲» و «تسویه‌گر ۳» (The Equalizer 3) پرفروش شده‌اند. «بی‌مصرف‌ها ۴» با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده و یونیورسال نزدیک به ۲۰ میلیون برای بازاریابی هزینه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها