صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : متیو مک کناهی و ادریس البا به « برج تاریک» استفن کینگ پیوستند

متیو مک کناهی و ادریس البا به « برج تاریک» استفن کینگ پیوستند

16 3 2 123322620

استفن کینگ سرانجام تائید کرد که ادریس البا و متیو مک‌کانهی دو بازیگر اصلی اقتباس سینمایی از شاهکار او «برج تاریک» هستند.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، کینگ در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت : «این یک خبررسمی است : مرد سیاه‌پوش به صحرا گریخت و مرد هفت‌تیرکش به دنبال او رفت.» او در توئیت خود به دو قهرمان و شروع سری داستان‌های حماسی خود اشاره می‌کند.

نام این دو ستاره سرشناس دنیای سینما سال گذشته به عنوان بازیگران این پروژه بر سرزبان‌ها افتاده بود. براساس این اخبار مک‌کانهی نقش والتر پدیاک که با عنوان مرد سیاه‌پوش شناخته می‌شود و ادریس البا نقش رولند داشیان یا مرد تفنگدار را بازی می‌کند.

فیلمنامه این اثر خط داستانی «تفنگدار» نخستین رمان از سری رمان‌های «برج تاریک» را دنبال می‌کند. این رمان در سال 1982 میلادی منتشر شد. نیکلای آرسل کارگردانی این فیلم را که گفته می‌شود قسمت عمده آن در دوران مدرن روی می‌دهد برعهده خواهد داشت. او کارگردانی فیلم تحسین‌شده «یک رابطه سلطنتی» را در کارنامه کاری خود دارد. از نظر این کارگردان ادریس البا بهترین انتخاب برای نقش قهرمان فیلم است.

کینگ علاوه بر این به سفر طولانی رسیدن داستان کتاب به پرده‌ نقره‌ای گفت. این که ران هاوارد قرار بوده این سری داستان‌ها را بسازد و خاویر باردم قرار بوده که نقش اصلی داستان را بازی کند.

این نویسنده به تازگی گفته بود که از برخی اقتباس‌های سینمایی از کارهایش راضی نیست، اما از فیلم‌های «کنارم بمان» و «رستگاری در شائوشنک» به عنوان دو نمونه اقتباس سینمایی که او را تحت تاثیر قرار داده‌اند، نام برد.

او درباره فیلم «درخشش» نیز در اظهارنظری جنجالی گفته بود : «به نظر من «درخشش» فیلم زیبایی است و ترسناک جلوه می‌کند، و همانگونه که پیش از این گفته‌ام، این فیلم مانند یک کادیلاک بزرگ زیبا است که موتوری در دل خود ندارد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها