صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نخستین واکنش ها به « بلید رانر 2049 » / شاهکاری که باید در انتظارش باشیم!

نخستین واکنش ها به « بلید رانر 2049 » / شاهکاری که باید در انتظارش باشیم!

348913901 e1506601459360

اولین واکنش‌های منتقدانی که به تماشای «بلید رانر ۲۰۴۹» نشسته‌اند، به قدری مثبت و حاکی از شگفتی آن‌هاست که اگر نظرهای‌شان را در مجموع «فوق‌العاده» توصیف کنیم هم به نظر می‌رسد حق مطلب را ادا نکرده‌ایم!

به گزارش مووی مگ به نقل از هنر و تجربه، وقتی نظرهای منتقدان مختلف را مرور می‌کنیم می‌بینیم که واژه‌ «شاهکار» فقط یک بار و توسط یک منتقد درباره این دنباله (که علاقه‌مندان سال‌های سال انتظارش را کشیدند) به کار نرفته است. از این رو طبیعی است که هر سینمادوست جدی‌ای به‌سرعت مشتاق دیدن این فیلم شود که بی‌تردید تحسین‌شده‌ترین بلاک‌باستر فصل پاییز خواهد بود.

دُنی ویلنِو که اوایل سال میلادی جاری به خاطر «ورود» نامزد جایزه اسکار هم شد، در طول سال‌های اخیر خودش را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌سازان معاصر مطرح کرده و دائم بر میزان و گستره موفقیت‌هایش افزوده شده است. او با سه فیلم قبلی خود یعنی «زندانی‌ها»، «سیکاریو» و «ورود» هم در گیشه و هم در جلب نظر منتقدان موفق ظاهر شد اما این طور که پیداست «بلید رانر ۲۰۴۹» قرار است نقطه‌ عطف متفاوتی را در کارنامه او به جا بگذارد.

بنابراین حالا که اولین تلاش این فیلم‌ساز کانادایی در عرصه‌ فرنچایزهای استودیویی به یک موفقیت عظیم بدل شده است، سینمادوستان امیدوارند که در ادامه، آزادی خلاقه‌ هرچه بیش‌تری در کار با استودیوها به او داده شود. «بلید رانر ۲۰۴۹» از ششم اکتبر (چهارده مهر) روی پرده سینماها می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها