صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قسمت جدید « ماموریت غیرممکن » جشنواره فیلم دوبی راافتتاح می کند

قسمت جدید « ماموریت غیرممکن » جشنواره فیلم دوبی راافتتاح می کند

mission-impossible-ghost-protocol_510
جشنواره فيلم دوبي با جديدترين قسمت از سري فيلم‌هاي «عمليات غيرممكن» افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برگزاركنندگان هشتمين جشنواره فيلم دوبي روز گذشته اعلام كردند، فيلم «عمليات غيرممكن؛ پروتكل روح» روز 7 دسامبر در افتتاحيه اين رويداد سينمايي به‌روي پرده خواهد رفت.

اين فيلم كه چهارمين قسمت از سري آثار «عمليات غيرممكن» است، بيشتر مراحل ساخت خود را در دوبي پشت سر گذاشت و به نظر مي‌رسد انتخاب آن براي مراسم افتتاحيه به نوعي تشكر از عوامل ساخت فيلم بوده است.

به گزارش اسكرين ديلي، «عمليات غيرممكن؛ پروتكل روح» به كارگرداني براد برد مقابل دوربين رفته است و بازيگران سرشناسي چون «تام كروز»، «جرمي رنر» و «سيمون پگ» در آن بازي كرده‌اند كه احتمالا در مراسم فرش قرمز جشنواره دوبي نيز حضور خواهند يافت.

«براد برد»، كارگردان اين فيلم با ابراز رضايت از شرايط و امكانات فيلم‌سازي در دوبي گفت: «بهترين شرايط ساخت فيلم كه نمي‌توان آن را تصور كرد در دوبي وجود داشت و من از اين بابت بسيار خوشحالم و با موفقيت صحنه‌هاي ظبط در ونكوور رسيده‌ايم و در ادامه مراحل پس از توليد را پشت سر گذاشتيم.

فيلم‌برداري بخش‌هايي از «روح پروتكل» در برج‌الخليفه دوبي كه بلندترين برج جهان است، انجام گرفت و البته در چند لوكيشن ديگر در مسكو، پراگ و ونكوور نيز ادامه يافت.

دولت دوبي ابراز اميدواري كرده است ساخت فيلم «ماموريت غيرممكن 4» موجب شود تا در آينده دوبي به‌عنوان مقصد مورد علاقه‌ فيلم‌سازان شناخته شود و به مركز سينمايي قدرتمند در منطقه تبديل شود.

سري فيلم‌هاي «عمليات غيرممكن» كه تاكنون بيش از دو ميليارد دلار فروش جهاني داشته است، در سال‌هاي 1996، 2000 و 2006 ساخته شدند، براساس يك مجموعه تلويزيوني كه در دهه‌ 60 پخش شد، به پرده سينما آمدند.

فروش جهاني قسمت اول اين فيلم به 467 ميليون دلار رسيد و سه قسمت اين فيلم در مجموع از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي تاريخ هاليوود محسوب مي‌شوند.

 

ذره بین : کاش زمان ساخت  قسمت بعدی « ماموریت غیرممکن » ، « تام کروز » از برج میلاد آویزان شود تا شاید اینجوری این فیلم اولین بار در جشنواره فجر اکران شود!

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها