صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیدا پینکت اسمیت: 7 سال است که از ویل اسمیت جدا شده ام

جیدا پینکت اسمیت: 7 سال است که از ویل اسمیت جدا شده ام

ویل اسمیت

«جیدا پینکت اسمیت» در مصاحبه جدیدی با «پیپل» ادعا کرده است که رابطه او با «ویل اسمیت» هفت سال قبل به پایان رسیده است. او در سال ۱۹۹۷ با بازیگر «مردان سیاهپوش» (Men In Black) ازدواج کرده بود.

او در پاسخ به این پرسش که ازدواجش با «ویل اسمیت» در چه وضعیتی است می‌گوید: «هنوز در حال سنجیدن هستیم.»

بازیگر ۵۲ ساله «سفر دختران» (Girls Trip) سپس فاش می‌کند که در زمان برگزاری اسکار ۲۰۲۲ وقتی همسرش «ویل اسمیت» به «کریس راک» سیلی زد، آن‌ها شش سال بود که از یکدیگر جدا شده بودند. او می‌گوید: «عشق عمیقی برای یکدیگر داریم و در حال سنجش این هستیم که چه شکلی پیدا خواهد کرد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جیدا پینکت اسمیت» از فرزندانش قدردانی می‌کند که به او کمک کردند رشد کند: «فرزندانم، مرشدهای کوچک من. به من یاد دادند درک عمیقی است خود-پذیری داشته باشم.»

«ویل اسمیت» پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «رپ رادار» گفته بود که رابطه خود با همسرش را «ازدواج» نمی‌داند: «به خودمان شریک زندگی می‌گوییم، موقعیتی که پس از ورود به آن متوجه می‌شوید به معنای واقعی تا آخر عمر با یک نفر دیگر زندگی خواهید کرد.»

ازدواج این دو بازیگر در سال ۲۰۲۰ حتی بحث‌برانگیزتر از پیش شد وقتی که «آگست آلسینا» خواننده آراندبی ادعا کرد که رابطه مخفیانه‌ای با «جیدا پینکت اسمیت» دارد و «عمیقاً عاشق» اوست. نمایندگان دو بازیگر ادعای آلسینا را تکذیب کردند و دو هفته بعد در برنامه گفت‌وگو محور «جیدا پینکت اسمیت» در فیسبوک به آن پرداختند. در آن برنامه «جیدا پینکت اسمیت» اعتراف کرد که با آلسینا رابطه داشته اما در آن زمان با «ویل اسمیت» زندگی نمی‌کرده است.

خشم «ویل اسمیت» از تمام این حواشی شاید در شب برگزاری اسکار بیرون ریخته شد وقتی که راک با سر تراشیده همسرش شوخی کرد. با این حال راک در مراسم دیگری از تحریم مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ از سوی «جیدا پینکت اسمیت» شوخی کرده بود و بسیاری گمانه‌زنی می‌کردند که «ویل اسمیت» دومین شوخی راک با همسرش را تحمل نکرده است.

در مراسم اسکار ۲۰۲۲ اسمیت برای «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد و روی صحنه گفت: «در این صنعت [فیلمسازی]، باید تحمل بی‌احترامی دیگران را داشته باشی. و باید لبخند بزنی و وانمود کنی که اشکالی ندارد.»

«ویل اسمیت» که به خاطر سیلی به راک به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم شده پیش‌تر با انتشار یک ویدیوی طولانی عذرخواهی کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیاوش
سیاوش
6 ماه قبل

اشغالترین زوج تاریخ سینما.دو عدد کثافت

احمد ف
احمد
6 ماه قبل

جیدا باید همون اول با توپک ازدواج میکرد نه با این !!

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل

آبروی ویل اسمیت رو برد این زنش. یعنی دشمن ویل اسمیت نمی‌تونست اینجوری زندگیش رو نابود کنه که زنش کرد.

alireza123
alireza123
6 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

خودش هم دسته کمی نداره رابطه ضربدری داشته باشن فقط مربوط به زن نمی شه به خودش هم توش درگیر هست

فاطمه
فاطمه
6 ماه قبل
پاسخ به  alireza123

ویدیو‌های مصاحبه زنش تو یوتوب رو که ببینی می‌فهمی همش تقصیر جیدا هستش. تو تمام ویدیو‌ها با بی‌شرمی و افتخار قضیه رابطه‌اش با یک مرد دیگه رو می‌گه. تو یکی از ویدیو‌ها به خود ویل اسمیت اینا رو با افتخار می‌گه بعد از اون طرف قیافه ویل اسمیت رو باید ببینی. چشماش پر از اشک می‌شه وقتی زنش اینا رو بهش می‌گه.

امین
امین
6 ماه قبل

وجود امثال این زوج مثل یه لکه کثافتی هست که محیط و روحیه بقیه رو خراب می کنه.