صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : آلفا و امگا به صورت 3 بعدی در ایران اکران خواهند شد

آلفا و امگا به صورت 3 بعدی در ایران اکران خواهند شد

2bcfaf7969c24325f48470ee309283c8

مدیر سینما «آزادی» درباره اكران فیلم های سه بعدی در این سینما گفت: تاكنون تنها نمایش انیمیشن سه بعدی «آلفا و امگا» قطعی شده است.

رضا سعیدی پور با اعلام مطلب فوق تصریح كرد: سینما «آزادی» از نظر تكنولوژی می تواند تمام فیلم هایی كه به صورت سه بعدی در دنیا اكران می شود را نمایش دهد تنها مشكل ما ، بحث رایت این فیلم هاست كه یا به ایران فروخته نمی شود و یا هزینه بسیار بالایی دارد.

وی تاكید كرد: اگر موسسه ای بتواند رایت فیلم های سه بعدی روز دنیا را خریداری كند، سینما آزادی خوشحال می شود كه آنها را برای مردم عزیزمان نمایش دهد؛ البته طبیعی است كه این كار منوط به مجوز وزارت ارشاد برای آن فیلم است.

سعیدی پور درباره خرید رایت و نمایش نسخه سه بعدی فیلم «آواتار» بیان كرد: تا كنون بحثی درباره این فیلم و اكران نسخه سه بعدی آن و گرفتن مجوزش نداشته ایم. ما تنها نسخه سه بعدی انیمیشن «آلفا وامگا» را در نوبت اكران داریم.

مدیر سینما آزادی درباره زمان اكران اولین فیلم «سه بعدی » در این سینما تاكید كرد: تمامی كارهای مقدماتی برای اكران «آلفا و امگا» انجام شده است و ما تنها منتظر مجوز بنیاد سینمایی فارابی به عنوان مرجع صدور مجوز فیلم های سه بعدی هستیم.


ذره بین : نمی دانم باید خوشحال باشم یا نگران! از یک طرف می ترسم که به اصل فیلم در سینماها لطمه زده شود از طرف دیگر خوشحالم که بالاخره مردم ما می توانند سینمای 3 بعدی را از نزدیک لمس کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود.

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها