صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیزنی تاریخ اکران بسیاری از آثارش را تغییر داد / « آواتار 2 » تاخیر خورد « ددپول 2 » از تقویم اکران خارج شد!

دیزنی تاریخ اکران بسیاری از آثارش را تغییر داد / « آواتار 2 » تاخیر خورد « ددپول 2 » از تقویم اکران خارج شد!

آواتار

از زمانی که دیزنی کمپانی فاکس را خرید و به زیرمجموعه‌های خود اضافه کرد، این سوال مطرح بود که چه اتفاقی برای پروژه‌های در دست تولید فاکس رخ می‌دهد. حالا با انتشار تقویم جدید اکران فیلم‌هایی که مالکیت‌شان از فاکس به دیزنی منتشر شده، زمان نمایش بسیاری از این تولیدات عقب افتاده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، مهم‌ترین تغییر درباره دنباله‌های «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون است. دیزنی اعلام کرده که اکران «آواتار ۲» یک سال به تاخیر افتاده و از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ به ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ موکول شده است. در ادامه زمان اکران فیلم‌های سوم و چهارم و پنجم این مجموعه به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۳، دسامبر ۲۰۲۵ و دسامبر ۲۰۲۷ اعلام شده است.

فیلم علمی تخیلی «به سوی ستارگان» ساخته جیمز گری با بازی برد پیت هم که قرار بود ۲۴ می امسال روی پرده برود، زمان اکرانش به ۲۰ دسامبر تغییر کرد. به گزارش ایندی وایر این تغییر ممکن است به این معنی باشد که دیزنی قصد دارد این فیلم را اولین بار در یک جشنواره پاییزی مثل ونیز، تلوراید یا تورنتو به نمایش بگذارد.

همچنین اکران فیلم «جهش یافته‌های جدید» از مجموعه «مردان ایکس» عقب افتاده و ۳ آوریل ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

تغییر بزرگ دیگر حذف سه فیلم مشترک فاکس-مارول از تقویم اکران است که قرار بود در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به نمایش درآیند. حالا که دیزنی مالک فاکس شده، انتظار می‌رود فرانشیزهای ابرقهرمانی متعلق به فاکس مثل «مردان ایکس» و «چهار شگفت‌انگیز» با جهان سینمایی مارول تلفیق شوند.

نکته مهم دیگر حذف فیلم «قمار» با بازی چنینگ تیتم از تقویم اکران دیزنی است‌. به علاوه دنباله‌های فیلم ابرقهرمانی «ددپول» هم از تقویم اکران خارج شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها