صفحه اصلی > پنج برتر : 5 ازدواج مشهور هالیوودی که در کمترین زمان به طلاق انجامید!

5 ازدواج مشهور هالیوودی که در کمترین زمان به طلاق انجامید!

5 3655

پیش از این در سایت مووی مگ به بررسی ازدواج های ماندگار هالیوود پرداخت بودیم و اینبار تصمیم گرفتیم تا به « 5 ازدواج مشهور هالیوودی که در کمترین زمان به طلاق انجامید » بپردازیم که امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

5- دنیس هوپر و میشل فیلیپس ( هشت روز ) : در سال 1970 میشل فیلیپس به منظور حضور در جدیدترین فیلم دنیس هوپر که در پرو فیلمبرداری می شد ، عازم آن کشور شد و بعد از مدتی هم این دو اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده اند و کلی هم جمله های عاشقانه نثار هم کردند. اما چند روز بعد، میشل اعلام کرد که زندگی با دنیس هوپر ” مشقت بار ” هست و انسانهایی مثل او در زندگی شان هرگز تغییر نمی کنند و چند تایی جمله اینچنینی دیگر.

ازدواج دنیس هوپر و میشل فیلیپس تنها 8 روز طول کشید.

CarmenE3l343

4- کارمن الکترا و دنیس رادمن ( شش روز ) : کارمن الکترا پس از هشت ماه دوستی، تصمیم گرفت با دنیس رادمن که یک بازیکن حرفه ای بسکتبال بود ازدواج کند و این اتفاق در 14 نوامبر سال 1998 رخ داد. اما شش روز بعد، دنیس درخواست طلاق داد و عنوان کرد که در زمان ازدواج تعادل نداشته و تحت تاثیر الکل بوده! اما پس از مدتی درخواست طلاقش را پس گرفت. با اینحال بار دیگر این دو شش ماه بعد از یکدیگر طلاق گرفتند و اینبار الکترا درخواست طلاق داده بود!

ازدواج الکترا و رادمن در مرحله اول تنها 6 روز به طول انجامید.

42343222342d3

3- بریتنی اسپیرز و جیسون آلکساندر ( دو روز ) : بریتنی اسپیرز خواننده مشهوری است اما در سینما و تلویزیون هم چندین بار رویت شده به همین جهت می توان نامش را در این لیست قرار داد. اسپیرز در سال 2004 با دوست دوران کودکی اش به نام جیسون آلکساندر در لاس وگاس ازدواج کرد اما در کمتر از 2 روز درخواست طلاق ارائه داد و دلیل طلاقش را ” عدم درک متقابل ” عنوان کرد!

ازدواج بریتنی اسپیرز و جیسون آلکساندر تنها 2 روز به طول انجامید.

Felipe23bor

2- Zsa Zsa و فیلیپ دآلبا ( کمتر از بیست و چهار ساعت ) : Zsa Zsa بازیگری بود که به ازدواج های متعدد شهرت داشت و می توان گفت که به درخواست هرکس که به او پیشنهاد ازدواج می داد یکجورایی پاسخ مثبت می داد!

وی در سال 1983 زمانی که در یک کشتی بود با فیلیپ دآلبا ازدواج کرد اما به دلیل یک مشکلی عجیب و غریب این ازدواج فسخ شد. مشکل اینجا بود که این کشتی در آب های بین المللی حضور نداشت و به همین دلیل وی هنوز بطور قانونی از همسر هفتمش جدا شده محسوب نمی شد! از این رو وی در روز بعد مجبور به طلاق گرفتن از همسر جدیدش شد!

ازدواج Zsa Zsa و فیلیپ دآلبا کمتر از 24 ساعت به طول انجامید.

Rudolph Val4cker

1- رادولف والنتینو و جین آکر ( شش ساعت ) : این دو بازیگر سینما پس از اینکه ازدواج کردند خیلی زود در ماه عسل متوجه شدند که با یکدیگر تفاهم ندارند و به همین دلیل همانجا قرارداد قانونی ازدواجشان را یکسره کردند و رفتند پی زندگی خودشان و در واقع در ماه عسل زندگی شان به زندگی مشترکشان خاتمه دادند! با اینحال اگرچه آنان دیگر به یکدیگر کاری نداشتند و هیچ تعهدی هم در قبال یکدیگر نداشتند،اما برگه نهایی طلاقشان در سال 1922 تایید شد.

زندگی مشترک رادولف والنتینو و جین آکر کمتر از 6 ساعت به طول انجامید.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها