صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود زیرنویس انواع فیلم ها و سریال ها از سایت esubtitle

دانلود زیرنویس انواع فیلم ها و سریال ها از سایت esubtitle

esub 01352

سریال ها و فیلم های خارجی، جز پرطرفدارترین و بهترین فیلم ها در سراسر دنیا هستند. اما بسیاری از فارسی زبانان، خیلی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند و به همین دلیل باید از زیرنویس فارسی استفاده کنند. به همین منظور، شما می توانید برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم و سریال های خارجی از  سایت esubtitle استفاده کنید.

سریال The Walking Dead

سریال The Walking Dead ، یکی از پرطرفدارترین سریال های خارجی است که توانسته است افراد بسیاری را از سراسر دنیا به خود مجذوب نماید. سریال The Walking Dead ، یک مجموعه درام، ترسناک و پسا رستاخیزی است که توسط فرانک دارابونت ساخته شده است. پخش این سریال جذاب و هیجان انگیز، از سال 2010 آغاز شده است و داستان آن برگرفته از کتاب مصوری با همین نام است. این مجموعه بسیار جذاب و دوست داشتنی، توانسته است جوایز بسیاری را نیز کسب کند که همین امر سبب شده است تا مخاطبان این سریال، بیشتر جذب آن شده و آن را دنبال کنند. اگر شما نیز دوست دارید تا سریال The Walking Dead را دنبال کنید، می توانید پس از دانلود این سریال، از سایت esubtitle، برای دانلود زیرنویس  این سریال استفاده نمایید. در این سایت، برای دانلود زیر نویس این سریال، کافیست بر روی قسمت مورد نظر کلیک کرده و آن را دانلود کنید. در سایت esubtitle، همه کیفیت های دانلود زیرنویس سریال مردگان متحرک قرار دارد و شما می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید.

15231314 64289760 9ceee6940986f0df1264524133

داستان جذاب سریال The Walking Dead

سریال The Walking Dead ، داستان بسیار جذابی نیز دارد که در کنار جلوه های ویژه و فضای سریال، توانسته است مخاطبان را به خود جذب نماید. داستان فیلم از آنجا شروع می شود که معاون کلانتر، ریک گرایمز، زمانی که از کما بازمی گردد، با یک دنیای جدید روبرو می شود که پر از زامبی است و این زامبی ها، خیلی خطرناک هستند و گوشت انسان ها را می خورند. در این بین، معاون کلانتر نیز به دنبال زن و فرزندش می گردد تا آنها را نجات دهد. در داستان فیلم می بینیم که وی با گروهی از افراد نیز مواجه می شود و به کمک آنها سعی می کند تا زنده بماند و برای نجات از دست زامبی ها، حسابی تلاش می کند. اگر شما نیز جذب داستان سریال مردگان متحرک شده اید، می توانید با دانلود این فیلم و دانلود زیرنویس آن، حسابی از دیدن آن لذت ببرید.

جایزه های کسب شده توسط سریال The Walking Dead

از زمان پخش سریال The Walking Dead، این سریال با بازی درخشان بازیگران این مجموعه و جلوه های ویژه و …، توانسته است جوایز متعددی را کسب نماید. این سریال تابحال توانسته است تا بحال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و انجمن نویسندگان آمریکا، شود. این سریال جذاب و دوست داشتنی، تابحال توانسته است به یکی از پرمخاطب ترین سریال های درام و وحشتناک در دنیا تبدیل شود.

15231314 64289760 9ceee61310986f0df12645241

فصل های سریال The Walking Dead

تابحال 10 فصل از این سریال دوست داشتنی و جذاب به بازار ارائه شده است که با آنکه در برخی از قسمت ها و فصل های این مجموعه، گاهی افت دیده می شود، اما باز هم همه قسمت ها و فصل های این سریال، دیدنی و جذاب هستند. فصل اول این سریال در 6 قسمت تولید شده است. فصل دوم این سریال نیز در سال 2011 وارد بازار شد و پس از آن به ترتیب فصل سوم در سال 2012 و فصل چهارم در سال 2013، فصل پنجم در سال 2014، فصل ششم در سال 2015، فصل هفتم در سال 2016، فصل هشتم در سال 2017، فصل نهم در سال 2018 و فصل دهم نیز در سال 2019 به بازار آمده است. برای دانلود زیرنویس همه فصل های این سریال، می توانید وارد سایت esubtitle شده و زیرنویس همه فصل های این سریال را دانلود کنیدزیرنویس سریال مردگان متحرک در این سایت، به صورت فصل به فصل و مجزا، قرار داده شده است. شما می توانید دانلود زیرنویس فیلم مردگان متحرک، را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن در سایت esubtitle دانلود کنید.

106207101 1572264314938rts2t5ab24

دانلود زیرنویس فیلم و سریال از سایت esubtitle

دانلود زیرنویس فیلم خارجی، همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های افراد برای دیدن فیلم مورد علاقه شان بوده است. زیرا باید ساعت ها به دنبال دریافت و پیدا کردن زیرنویس فارسی انواع فیلم ها باشند و پس از دانلود نیز، متاسفانه خیلی از زیرنویس ها کامل نیست و خیلی از آنها نیز با فیلم همخوانی ندارد که همین مشکلات باعث مایوس شدن کاربران می شود. سایت esubtitle، یکی از بزرگترین مراجع دانلود زیرنویس انواع فیلم ها و سریال های خارجی است که بهترین و با کیفیت ترین زیرنویس ها را می توانید از این سایت دانلود کنید. مترجمان این مجموعه، جز بهترین و باتجربه ترین مترجمان در ایران هستند و ترجمه هایی که در این سایت ارائه شده اند، همگی کاملا صحیح و بدون پس و پیش هستند. از همه مهمتر اینکه، برای دانلود زیرنویس انواع فیلم ها و سریال ها از سایت esubtitle، شما نیازی به پرداخت هزینه و چیزهای دیگر نخواهید داشت و می توانید همه قسمت های سریال ها و فیلم های خارجی را به صورت رایگان از این سایت دریافت نمایید. در سایت esubtitle، همه کیفیت های موجود از فیلم ها و سریال ها قرار داده شده است و شما دیگر نیازی نخواهید داشت که به سایت های مختلف سر بزنید و ساعت ها دنبال دانلود زیرنویس فیلم ها و سریال ها باشید. یکی از ویژگی های بسیار خوب زیرنویس های ارائه شده در این سایت این است که کاملا با فیلم همخوانی دارد و مانند دیگر سایت ها، زیرنویس ها پس و پیش نیستند و شما براحتی می توانید فیلم را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید.

نحوه دانلود زیرنویس از سایت subtitle

برای دانلود انواع زیرنویس فیلم ها از جمله دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking Dead ، کافیست وارد سایت esubtitle شده و از بخش سریال و فیلم، پس از پیدا کردن سریال و فیلم مورد نظر، آن را به راحتی دانلود کنید. البته اگر فیلم مورد نظر شما در این لیست وجود نداشت، می توانید در بخش درخواست زیرنویس، درخواست خود را برای دریافت زیرنویس ثبت کنید. همچنین از بخش جست و جو، می توانید با نوشتن نام فیلم و سرچ آن در سایت، خیلی سریع تر زیرنویس مورد نظر را دانلود کنید. با دانلود زیرنویس فیلم ها از سایت esubtitle ، لذت دیدن و هیجان انواع فیلم ها را می توانید خیلی بیشتر حس کرده و ساعات خوشی را تجربه کنید.

 

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها