صفحه اصلی > رپرتاژ : 5 فیلم برتر سینما درباره سفر با هواپیما

5 فیلم برتر سینما درباره سفر با هواپیما

im2222221

سفر با هواپیما به قدری جذاب و هیجان انگیز است که موضوع بسیای از فیلم ها و داستان ها می باشد. سالهاست که افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما از یک نقطه به نقطه دیگر سفر می کنند و از سرعت و امکانات هواپیما لذت می برند. اما سفرهای هوایی علاوه بر این جذابیت های دیگری نیز دارد!

اتفاقات و حوادثی که در هواپیما رخ می دهد آن قدر جذاب می باشد که موضوع خوبی برای فیلم های اکشن و حادثه ای است. به همین جهت در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره حوادث هوایی و فیلم های پرطرفداری که درباره هواپیما ساخته شده صحبت کنیم.

بهترین فیلم های سینما با موضوع هواپیما

در سفر با هواپیما ممکن است اتفاقات جالبی بیفتد از لذت بردن از سفر هایی گرفته تا اتفاقات تلخی مانند سقوط هواپیما. اما این اتفاقات خیلی در دنیای واقعی شایع نیست بلکه سوژه جذابی برای فیلمهای سینمایی می باشد.

افرادی که علاقه مند پرواز و ماجراجویی هستند، از تماشای این فیلم ها لذت می برند. شاید بسیاری از افراد توان رزرو بلیط هواپیما و سفرهای هوایی را نداشته باشند اما می توانند هیجان سفر و ماجراجویی را با دیدن این فیلم ها احساس کنند. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین فیلم ها را با موضوع هواپیما معرفی کنیم.

فیلم پرواز (Flight)

فیلم «پرواز» محصول سال 2012 یکی از آثار ارزشمند رابرت زمیکس است که در آن دنزل واشنگتن نقش یک خلبان را بازی می کند. خلبان این فیلم یک معتاد الکلی است که در کار خود بسیار مهارت دارد! با این که این فیلم درباره یک حادثه هوایی است اما به خوبی توانسته زوایای مختلف زندگی انسان را نشان بدهد.

به طوری که خلبان با تمام ضعف هایش توانست هواپیما را از سقوط نجات دهد و جان صدها انسان را حفظ کند و تبدیل به یک اسطوره شود اما وقتی تست الکل او مثبت اعلام شد، وجهه قهرمانی اش از بین می رود.

فیلم هواپیمای محکومین  (Con Air)

این فیلم مهیج و نفس گیر در سال 1997 تولید شد که مسافران خطرناک یک هواپیما را به خوبی به تصویر می کشد. مسافران زیادی هر رزو با یک بلیط هواپیما اقدام به سفر هوایی می کند اما نمی دانند که با چه افرادی همسفر می شوند. در این فیلم به خوبی می توانیم تجسم کنیم که اگر در هواپیما با افراد شرور همسفر شویم چه اتفاقی در انتظار ماست!

هواپیمای محکومین یک فیلم اکشن و تماشایی است که در آن چند زندانی کنترل هواپیما را در دست می گیرند و حوادث عجیبی را رقم می زنند. صحنه های اکشن و بازی خوب بازیگرانی چون نیکلاس کیج تماشای فیلم را جذاب می کند.

فیلم بالا در آسمان  (up in the air)

حتما خیلی از شما جورج کلونی را می شناسید و فیلمهای او را دنبال می کنید. فیلم (بالا در آسمان) به کارگردانی جیسون ریتمن و بازیگری جورج کلونی یکی از بهترین فیلمهای هالیوودی درباره هواپیما است. در این فیلم که محصول ۲۰۰۹ است، مردی به خاطر شغلش همیشه در حال سفر است. فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و اتفاقات جذابی در آن رخ می دهد.

im22224ge2

فیلم بدون توقف  (Non stop)

اگر بخواهیم بهترین فیلم های سینمایی درباره سفر هوایی با لوکیشن هواپیما را نام ببریم، قطعا فیلم بدون توقف یکی از آنهاست. این فیلم را ژاومه کویت ‌سرا در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد و از لیام نیسون به عنوان نقش اول استفاده کرد.

بازی بی نظیر لیام نیسون در نقش مارشال ورشکسته خطوط هواپیمایی شما را میخکوب می کند. او در یک سفر هوایی از نیویورک به لندن با چالش بزرگی مواجه می شود که ناچار باید آن را حل کند.

فیلم یونایتد 93  (United 93)

در سال 2006 فیلمی به کارگردانی پل گرین‌گرس و بازی دیوید آلن باشی اکران شد که درباره حادثه 11 سپتامبر است. داستان فیلم درباره یک هواپیمای ربوده شده توسط اعضای القاعده است.

نقشه القاعده ربودن هواپیما و حمله به کاخ سفید است تا این که بعد از اتفاقات پی در پی هواپیما سقوط می کند. با این که تمام مسافران کشته می شوند اما تروریست ها به هدفشان نمی رسند.

سفر با هواپیما چقدر جذاب است؟

قطعا بسیاری از افراد آرزوی پرواز دارند و تمایل دارند برای یک بار هم شده با پرداخت قیمت بلیط هواپیما یک سفر هوایی به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنند. مخصوصا اگر این سفر یک سفر تفریحی و گردشگری باشد. بنابراین تهیه بلیط هواپیبما همواره یکی از چالش های معمول مسافران است.

تهیه بلیطی که به صرفه باشد و بتوان به موقع آن را رزرو کرد. به همین جهت خیلی مهم است که بدانیم چگونه می توان بلیط هواپیما را بده سرعت و ارزان خریداری نمود!

تیک بان سایت معتبر خرید بلیط مسافرت!

برای تهیه هر نوع بلیط سفر و بلیط هواپیما می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. این سایت به عنوان بزرگترین سامانه خرید بلیط مسافرت، بهترین گزینه برای خرید بلیط ارزان هواپیما می باشد. با این که سایت های زیادی در همین زمینه فعالیت می کنند اما تیک بان با ارائه خدمات نوین و امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما و همچنین دسترسی سریع به تمامی مسیرها سفر را لذتبخش کرده است. بنابراین برای تجربه سفرهای اقتصادی به www.tikban.com مراجعه کنید.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها