صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتشار اولین تصاویر از سه فیلم «جانگو آزاد شد» «رنج و گنج» و «زندگی پی»

انتشار اولین تصاویر از سه فیلم «جانگو آزاد شد» «رنج و گنج» و «زندگی پی»

django.unchained.0424121839

django.unchained2.0424121839

فیلم «جانگو آزاد شد» تازه ترین اثر «کوئنتین تارانتینو» بعنوان کارگردان این روزها در ایالت «وایومینگ» در حال فیلمبرداری ست. فیلم وسترنی که با ستارگان پرشماری مانند «لئوناردو دی کاپریو» «جیمی فاکس» «کریستوفر والتس» «ساموئل ال. جکسون» «کرت راسل» اواخر ماه دسامبر اکران می شود.
در این تصاویر فاکس را می بینیم که در نقش یک برده آزاد شده، به خدمت «دکتر کینگ شولتز» جایزه بگیر آلمانی در آمده است.
در تصویر دوم دی کاپریو را مشاهده می کنید که نقش «کلوین کندی» یک برده داری و فاحشـه خانه است و همسر جانگو با بازی «کری واشنگتن» نیز در چنگال اوست.
«جیمی فاکس» شخصیت جانگو را چیزی بین «ریچارد روندتری» در فیلم «شفت» و «کلینت ایستوود» دانسته و می افزاید تمام چیزی که جانگو می خواهد رسیدن به همسر خود است، و سعی نمی کند از زیر بار بندگی و بردگی بگریزد، او تنها خواهان پس گرفتن زندگی خویش است.

فیلم «جانگو آزاد شد» (Django Unchained) بیست و پنجم دسامبر 2012 اکران می شود.


Pain.And.Gain.0427121840

در عکسی که بتازگی از فیلم «رنج و گنج» منتشر شده «دواین جانسون» با چهره ای مصمم و وحشت زا در حال کباب کردن یک دست است!
فیلم «رنج و گنج» (Pain And Gain) به کارگزدانی «مایکل بی» و با درخشش «دواین جانسون»، «مارک والبرگ» در میامی در حال فیلمبرداری ست.

 

Life-of-Pi 0427121840

«رندگی پی» انیمیشنی ست سه بُعدی براساس رمان پرفروش «یان مارتل» درباره ی پسرکی هندی، که پس از غرق شدن کشتی اش با یک ببر بنگال، یک کفتار، یک گورخر و یک اورانگوتان در یک قایق نجات در دریا گمشده و سرگردان می شود.
«توبی مگوایر» (مرد عنکبوتی)، «ژرار دوپاردیو»، «عرفان خان» (میلیونر زاغه نشین) و «سورج شرما» بازیگر 17 ساله گمنام هندی در نقش پی پاتل ستاره ها، و «انگ لـی» (کوهستان بروکبک) کارگردان این انیمیشن خواهند بود.
فیلم «زندگی پی» (Life of Pi) بیست و یکم دسامبر امسال اکران می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها