صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولیویا وایلد، شیا لبوف را از فیلم « Don’t Worry Darling » اخراج کرد!

اولیویا وایلد، شیا لبوف را از فیلم « Don’t Worry Darling » اخراج کرد!

الیویا وایلد

در ماه آوریل گذشته گزارش شد که «الیویا وایلد» برای فیلم تریلر روان‌شناسانه‌ی جدیدش «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) «فلورنس پیو» و «شایا لابوف» را انتخاب کرده. اما در ماه سپتامبر اعلام شد که لابوف با «هری استایلز» برای بازی در نقش اول مرد فیلم جایگزین شده است. در آن زمان گزارش شد که لابوف به دلیل نداشتن وقت کافی از پروژه جدا شده، اما حالا «ورایتی» ادعا کرده است که بدرفتاری لابوف سبب شده که وایلد او را اخراج کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این گزارش آمده است: «در ماه سپتامبر، لابوف رسماً از پروژه جدا شد. در عوض، منابع نزدیک به استودیو اعلام کردند که لابوف به دلیل ایجاد تداخل برنامه‌های جای خود را به «هری استایلز» می‌دهد. اما کاشف به عمل آمده که این تمام ماجرا نیست. «ورایتی» مطلع شده است که لابوف از این فیلم اخراج شده. هرچند در زمان اخراج لابوف فیلمبرداری هنوز آغاز نشده بود، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند لابوف رفتار رذیلانه‌ای از خود نشان داده و با عوامل و بازیگران از جمله وایلد که در نهایت او را اخراج کرد درگیر شده است.»

یکی از منابع نزدیک به پروژه به «ورایتی» می‌گوید: «کار کردن با او راحت نیست.» و اضافه می‌کند که وایلد با ایجاد فضای صمیمانه شناخته می‌شود و به کسی اجازه‌ی رفتار زننده نمی‌دهد.

اخراج لابوف از «نگران نباش عزیزم» سه ماه پیش از شکایت «اف‌کی‌ای توییگز» خواننده و بازیگر آمریکایی و دوست دختر سابقش از او صورت گرفته است. توییگز در فیلم «پسر عزیز» (Honey Boy) مقابل لابوف بازی کرد و تا حدود یک سال بعد در کنار او ماند. این خواننده لابوف را به بدرفتاری جسمی و جنسی و عاطفی متهم کرده و در شبکه‌های اجتماعی شاهد حمایت بسیاری از ستارگان هالیوود بوده است.

به دنبال شکایت توییگز، نت‌فلیکس نام لابوف را از کمپین تبلیغاتی فیلم «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) به کارگردانی «کورنل موندروتسو» حذف کرد. لابوف در این فیلم در مقابل «ونسا کربی» بازی کرده که در جشنواره‌ی فیلم ونیز برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن شد.

«شان هالی» وکیل لابوف ۳۴ ساله در بخش دیگری از گزارش «ورایتی» می‌گوید: «شایا به کمک احتیاج دارد و خودش این را می‌داند. ما به صورت فعال به دنبال درمان جدی، متمرکز و طولانی-مدت او هستیم که به‌شدت محتاجش است.»

لابوف با انتشار بیانیه‌ای از طریق «نیویورک تایمز» به اتهامات توییگز واکنش نشان داد و گفت: «اگرچه بسیاری از این اتهامات حقیقت ندارند، اما من در موقعیتی نیستم که از رفتارهایم دفاع کنم.»

لابوف در حال حاضر با «مارگارت کوالی» وارد رابطه شده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نتفلیکس شیا لبوف را به دلیل اتهامات جنسی از کمپین اسکار کنار گذاشت!

رکورد گینس کم فروش ترین فیلم تاریخ سینما شکسته شد! / فیلم « سقوط مرد » با بازی شیا لبوف تنها یک بلیت فروخت!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها