صفحه اصلی > چهره هفته : بیوگرافی الیویا کوک (Olivia Cooke)

بیوگرافی الیویا کوک (Olivia Cooke)

الیویا کوک : Olivia Cooke

الیویا کوک : Olivia Cooke

تاریخ تولد : 27 دسامبر 1993 در اولدهام، انگلستان

مهمترین افتخارات: –

بیوگرافی کوتاه :

اولویا کوک در سال 1993 در اولدهام انگلستان متولد شد. وی در دوران کودکی  فعالیتش به عنوان رقاص را به صورت حرفه ای پیش گرفت و در کنار آن، به ورزش ژیمناستیک نیز پرداخت اما بعدها پس از ورود به مدرسه، به گروه تئاتر شهر اولدهم پیوست و تا سالها عضوی از این گروه باقی ماند. اما کوک پس از اینکه در یک نمایش، نقش سیندرلا را ایفا کرد، توانست مسیر موفقیت خود را پیدا کند.

کوک پس از بازی در این نمایش، تبدیل به مدل تبلیغاتی آگهی های مختلف شد و همچنین توانست بازیگر یکی از موزیک ویدئوهای گروه محبوب « وان دایرکشن » شود و پس از آن نیز تجربه بازی در یک سریال را کسب نماید. کوک با بازی در فیلم مستقل تحسین شده « من، ارل و دختر در حال مرگ » توانست توجهات را به خود جلب نماید و پس از آن نیز با بازی در فیلم مشهور « Ready Player One » در نقش سامانتا، به شهرت فراوان دست پیدا کند. با اینحال کوک برای موفقیت بیشتر به بازی در نقش اصلی نیاز داشت و این اتفاق با فیلم تحسین شده « Sound of Metal» به وقوع پیوست. فیلمی که با تحسین کارشناسان سینمایی همراه شده و قطعاً باعث موفقیت کوک در آینده خواهد شد.

 الیویا کوک : Olivia Cooke

نکاتی که احتمالا درباره اولیویا کوک (Olivia Cooke) نمی دانید :

ایجنت کوک علاقه ای به ثبت نام این بازیگر در مدرسه بازیگری نداشت به این دلیل که او در آن مقطع در حال انجام بازیگری بود و نیازی به گذراندن دوره نداشت.

پدرش پلیس بازنشسته و مادرش نماینده فروش بود.

الیویا کوک حساب توییتر ندارد و در این باره گفته:« من توییتر ندارم چون فکر میکنم اولین واکنشی که نشان می دهم همیشه بهترین واکنشی نیست که بهش فکر می کنم ( شاید واکنشم اشتباه باشد )

او در دو اثر به نام های « Bates Motel » و « Me, Earl & the Dying girl » نقش دختر مریضی را بازی می کند که در حال مرگ است.

برای بازی در دو اثر « Emmerdale » و « Hollyoaks » تست بازیگری داد اما در هر دو مورد رد شد!

برای بازی در نسخه لایو اکشن « تام و جری » در نظر گرفته شده بود اما نقش به او نرسید.

 الیویا کوک : Olivia Cooke

مهمترین آثار الیویا کوک (Olivia Cooke):

Me and Earl and the Dying Girl

Ready Player One

Sound of Metal

The Quiet Ones

 

امیر گلسفیدی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها