صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد نیکول کیدمن از مطرح شدن پرسش توهین آمیز خبرنگار درباره تام کروز

انتقاد نیکول کیدمن از مطرح شدن پرسش توهین آمیز خبرنگار درباره تام کروز

تام کروز و نیکول کیدمن

«نیکول کیدمن» از مطرح شدن پرسشی در مورد همسر سابقش «تام کروز» در یک مصاحبه انتقاد کرد و آن را یک توهین جنسیتی دانست. این بازیگر استرالیایی ۵۴ ساله در مصاحبه با «گاردین» از فیلم جدیدش «ریکاردو بودن» (Being The Ricardos) و رابطه شخصیت «لوسیل بال» و همسر آن کمدین می‌گفت که ژورنالیست نشریه از «تام کروز» نام برد.

کیدمن می‌گوید: «[فیلم «ریکاردو بودن»] در مورد یک رابطه رمانتیک و هنری است که جواب نداده. اما نتیجه‌اش آثار فوق‌العاده‌ای شده. این ویژگی را خیلی دوست دارم. خیلی دوست دارم که پایان خوشی ندارد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کیدمن ادامه می‌دهد: «این فیلم می‌گوید می‌توانید دیگران را به رفتارهایی وادارید که می‌خواهید، و گاهی عاشق فردی می‌شوید که قرار نیست آن شخصی باشد که سال‌های باقی مانده عمرتان را با او می‌گذرانید. به نظر من امروز به‌شدت قابل فهم و درک است. ممکن است از آن‌ها فرزندی به دنیا بیاورید. شاید هم نه، اما آن‌ها عاشق یکدیگر بودند.»

ژورنالیست زن «گاردین» در اینجا می‌پرسد آیا به همسر سابقش کروز ارجاع می‌دهد یا نه. اما کیدمن از مطرح شدن نام کروز چندان خوشحال نمی‌شود: «وای خدای من نه، نه. اصلاً. نه. راستش از آن [رابطه] مدت‌ها می‌گذرد و نمی‌تواند در این معادله جایی داشته باشد. بنابراین نه.» کیدمن اضافه می‌کند: «و خواهش می‌کنم این‌گونه دسته‌بندی نکنید. تقریباً حس می‌کنم که توهین جنسیتی است، چون شک دارم کسی این ادعا را در مورد یک مرد کند.»

کیدمن سال گذشته در مصاحبه با «نیویورک تایمز» در پاسخ به این پرسش که آیا «چشمان کاملاً بسته» (Eyes Wide Shut) تأثیری منفی بر ازدواج او با کروز داشته می‌گوید: «این روایتی است که مردم جعل می‌کنند، اما من قطعاً این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. از ازدواج خود راضی بودیم. بعد از آن صحنه‌ها به مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی می‌رفتیم. جایی را اجاره می‌کردیم و ساعت سه نیمه‌شب مسابقه می‌دادیم. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم. شاید توانایی اینکه به گذشته نگاه کنم و کالبدشکافی‌اش کنم را ندارم. یا شاید نمی‌خواهم.»

کروز و کیدمن از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ با یکدیگر ازدواج کردند و فرزندان آن‌ها ایزابلا و کانر ۲۹ و ۲۶ ساله‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها