صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پوسترهای دنباله رسمی فیلم جن گیر با نام «The Exorcist: Believer» منتشر شد

پوسترهای دنباله رسمی فیلم جن گیر با نام «The Exorcist: Believer» منتشر شد

The Exorcist: Believer

یونیورسال و بلوم‌هوس اولین پوسترهای رسمی فیلم «جن‌گیر: مؤمن» (The Exorcist: Believer) به کارگردانی «دیوید گردن گرین» را رونمایی کردند. گرین فیلمنامه این ریبوت که آغازگر یک سه‌گانه جدید است را با همکاری «پیتر ستلر» به نگارش درآورده است.

داستان فیلم درباره پدر یک کودک جن‌زده با بازی «لزلی اودوم جونیور» است که از «کریس مک‌نیل» با تجاربی مشابه کمک می‌گیرد. «الن برستین» در نقش «کریس مک‌نیل» بازخواهد گشت در حالی که «آن دود»، «لیدیا جووت»، «الیویا مارکام»، «رافائل اسبارجه»، «جنیفر نتلز» و «اوکوی اکپوکواسیلی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. انتظار می‌رود «لیندا بلر» نقش کوتاهی در این فیلم بازی کرده باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، قسمت اول «جن‌گیر» در سال ۱۹۷۳ با بازی «الن برستین» و «لیندا بلر» توسط «ویلیام فریدکین» اکران شد و ۱۹۳ میلیون دلار فروخت و در اسکار آن سال ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگری برای برستین، بلر و «جیسون میلر» و بهترین کارگردانی برای فریدکین را کسب کرد. «نیویورک تایمز» پیش‌تر گزارش داده بود که یونیورسال پیکچرز و سرویس استریمینگ پیکاک برای خریداری سه‌گانه جدید «جن‌گیر» ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کرده‌اند.

گرین و بلوم‌هاوس در سال ۲۰۱۸ چندگانه «هالووین» (Halloween) را با موفقیت ریبوت کردند. آن فیلم آغازگر یک سه‌گانه جدید بود که با «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) ادامه پیدا کرد و با «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) به پایان رسید.

«جن‌گیر: مؤمن» را یونیورسال ۱۳ اکتبر اکران می‌کند.

the-exorcist-believer

the-exorcist-believer

the-exorcist-believer

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها