صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد سریال دکستر: خون تازه (Dexter: new blood)

نقد سریال دکستر: خون تازه (Dexter: new blood)

نقد سریال دکستر: خون تازه (Dexter: new blood)

 

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

مایکل سی هال، که شهرتش در دنیای بازیگری را مدیون همین سریال «دکستر» است، بازیگر نقش اصلی است.

داستان سریال درباره چیست؟

دکستر (مایکل سی هال) پس از اتفاقات گذشته حالا در نقطه ای دور زندگی می کند و سعی می کند از گذشته اش فاصله بگیرد اما آمدن پسرش نزد او معادلات را تغییر می دهد…

خالق سریال کیست؟

کلاید فیلیپس که سال هاست در زمینه تولید سریال فعالیت می کند و موفق ترین ساخته اش تا به امروز سریال «دکستر» بوده است.

نقد سریال دکستر: خون تازه (Dexter: new blood)

نکات مثبت سریال؟

خوشبختانه روند تکاملی شخصیت پردازی دکستر و دیگر شخصیت های مکمل به خوبی در این فصل انجام شده است.

شخصیت های جدیدی که به سریال «Dexter: new blood» اضافه شده اند به هیچوجه به حال خود رها نمی شوند و اتفاقاً در مقطعی حتی تبدیل به شخصیت های جذاب تری می شوند که نشان از نگارش فیلمنامه ای دقیق دارد.

دیالوگ های بین دکستر و هری که هر دو تجربیات مشترکی دارند و تنها در تجربه عشق متفاوت هستند، بسیار هوشمندانه نوشته شده است.

بازی بازیگران عالی و یکدست است.

 نکات منفی سریال؟

شاید پایان بندی سریال بتواند برای عده ای ناخوشایند باشد. حقیقت این است که این پایان بندی همانقدر که می تواند درخشان باشد، در عین حال می تواند بسیار ناامید کننده هم باشد. این حس دو گانه در این فصل تنها بخشی از سریال «Dexter: new blood» است که براساس آن تماشاگران به دو دسته مخالف و موافق دسته بندی می شوند. شاید بهتر می بود برای پایان کار دکستر احساسات و تعمید بهتری اندیشیده می شد تا چیزی شبیه به سرنوشت والتر وایت در «بریکینگ بد» اتفاق بیفتد و ماندگار شود.

نقد سریال دکستر: خون تازه (Dexter: new blood)

این سریال محصول کدام شبکه است؟

Showtime

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

دکستر» یکی از موفق ترین سریال های تاریخ تلویزیون است و برای تماشای این مینی سریال قطعاً تجربه قبلی تماشای سریال می تواند شما را به دیدن نسخه جدید ترغیب کند.

حرف آخر:

همه طرفداران «دکستر» موافق بودند که این شخصیت شایسته سرنوشت بهتری در مقابل دوربین است و ساخته شدن «Dexter: new blood» هدیه ای به طرفداران این سری بود تا بالاخره بتوانند سرنوشت ضدقهرمان شان را آن طور که شایسته است ببینند. فصل نهایی «دکستر» درخشان است و پایان غم انگیزش شاید دل بسیاری را به درد بیاورد اما از یک طرف می تواند بار دیگر یادآور تجربه عشق برای زندگی باشد. شاید اگر روزی در جایی عشق تجربه شد، یک گلوله کمتر خارج می شد و سرنوشت تغییر نمی کرد.

 

منتقد: رضا توسلی

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها