صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پاسخ کارگردان «Peaky Blinders» به انتقادات از فصل ششم این سریال

پاسخ کارگردان «Peaky Blinders» به انتقادات از فصل ششم این سریال

Peaky Blinders

(خطر لو رفتن داستان) «آنتونی برن» کارگردان سریال «پیکی بلایندرز»‌ (Peaky Blinders) به انتقاد بعضی از هوادران از فصل ششم واکنش نشان داد. فصل ششم با تحسین اغلب منتقدین و هواداران روبرو شده، اما عده‌ای از صحنه‌های اکشن اندک و روند کند آن انتقاد کرده‌اند.

برن که فصل‌های پنجم و ششم سریال را کارگردانی کرده در مصاحبه با «ریدیو تایمز» می‌گوید «هیچ مشکلی» با انتقادات ندارد و اضافه می‌کند: «نمی‌توان هر آنچه که مردم انتظار دارند را به آن‌ها داد. با سریالی روبرو هستید که از نظر فرهنگی بهنگام است، یک پدیده تلویزیونی است، و این انتظار به وجود آمده که «می‌خواهم آرتور مردم را کتک بزند و تامی همان تامی سابق باشد و صحنه‌های «پیکی»-گونه بیشتری در سریال ببینم.»»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، برن ادامه می‌دهد: «فصل ششم به همین شکل بود. فصل چهارم یک فصل گانگستری با ایتالیایی‌ها و پیکی‌ها بود. لحظات گانگستری و اسلحه و چنین چیزهایی به وفور در آن یافت می‌شد. اما فصل پنجم در مورد ظهور فاشیسم بود و تلخ‌تر.»

برن در رابطه با فصل ششم توضیح می‌دهد: «فصل شش اثری شخصیت‌محور در مورد پیچیدگی روح «تامی شلبی» است و اینکه پیش از بیرون آمدن از مخمصه تا کجا پیش خواهد رفت.» این کارگردان می‌گوید آن دسته از مخاطبینی که شخصیت را دوست داشته‌اند با او همراه می‌مانند چرا که با او در این راه همسفرند: «همواره افرادی وجود خواهند داشت که همان سریال چیزها را می‌خواهند، اما چنین عقیده‌ای نداریم زیرا سریال باید تکامل پیدا کند، و تغییر کند. باید انتظارات مخاطب را به چالش بکشد و بیننده را به تجربه‌ای عمیق‌تر از انتظار ببرد.»

این کارگردان در پایان می‌گوید: «و از سوی دیگر مشکل اندوه و سوگواری وجود دارد که در سراسر این فصل گسترش پیدا کرده. با مرگ «پالی» و مرگ «هلن مک‌کروری». اما جدا از این، مرگ «روبی» که همیشه در فیلمنامه وجود داشت، بنابراین نامطبوعی آن دوچندان است.»

فصل ششم و پایانی «پیکی بلایندرز» از شبکه بی‌بی‌سی وان روی ایر می‌رود و ۱۰ ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها