صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازداشت بازیگر «بازی تاج و تخت» به اتهام ارتباط جنسی با یک خردسال!

بازداشت بازیگر «بازی تاج و تخت» به اتهام ارتباط جنسی با یک خردسال!

جوزف گت

«جوزف گت» به اتهام ارتباط جنسی مجازی با یک فرد خردسال بازداشت شد. پلیس لس‌آنجلس اطلاعاتی را دریافت کرده که نشان می‌دهد بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) فعالیت‌هایی غیرقانونی در فضای مجازی داشته و ۶ آوریل حکم تفتیش منزل او را اخذ کرده است.

پلیس لس‌آنجلس سه‌شنبه این هفته گزارش داد که گت را به اتهام «ارتباط با یک خردسال به هدف تجاوز جنسی» بازداشت کرده است. مقامات لس‌آنجلس درخواست کرده‌اند که دیگر قربانیان احتمالی با آن‌ها تماس بگیرند.

گت ۵۰ ساله متولد لندن است و در «بازی تاج‌وتخت» به عنوان یکی از اعضای قبیله «تن» نقش کوتاهی بازی کرد. او سابقه نقش‌آفرینی در «ثور» (Thor)، «پیشتازان فضا: به‌سوی تاریکی» (Star Trek Into the Darkness) و «دامبو» (Dumbo) را دارد. گت قرار است در فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» (Black Adam) «دووین جانسون» نیز ظاهر شود.

به دنبال انتشار این گزارش، گت با انتشار بیانیه‌ای اتهامات را «وحشتناک و کاملاً نادرست» خواند. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که گت در همان روز بازداشت با وثیقه ۵۰۰۰ دلاری آزاد شده است. گت در صفحه توییترش می‌نویسد با پلیس لس‌آنجلس همکاری خواهد کرد تا «ته و توی قضیه» را درآورد: «۱۰۰ درصد و کاملاً نادرست‌اند و غیرمسئولانه.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها