صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود عناوین برتر سینما از وبسایت دوشاخه

دانلود عناوین برتر سینما از وبسایت دوشاخه

دانلود فیلم بازگشت به آینده 1985

دو شاخه با توجه به احساسی نیاز فارسی زبانان طرفدار دنیای پر از هیجان، فیلم و سریال احساس میکرد و با توجه به توانایی خود برای رفع این نیاز اقدام به تاسیس سایتdoshakhe.com  کرد. بر همین اساس با جمع آوری آرشیو پر باری از مجموعه بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان و ایرانی با دستی پر به استقبال افرادی آمده است که سینما را بعنوان تفریح اصلی خود انتخاب کرده اند. از همین رو در اولین گام خود لیستی از ۲۵۰ فیلم برتر IMDb تهیه کرده، آنچه که این صفحه را از دیگران برتری داده است، امکاناتی است که سایت دوشاخه در اختیار کاربران خود قرار داده.

دانلود 250 فیلم برترIMDb

سایت دانلود فیلم و سریال دوشاخه تمامی فیلم های خود با با دو کیفیت های 1080، 720 ارائه کرده تا کاربر براساس نیاز خود بتواند هر آنچه که میخواهد داشته باشد.  و همچنین علاوه بر آن تمامی فیلم ها در دو حالت ، با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی  را بصورت کاملا رایگان ارائه کرده است. بر همین اساس این سایت دانلود فیلم ادعا میکند که در این عرصه جز بهترین ها باشد.

سایت دانلود فیلم دوشاخه این را میداند که طرفداران فیلم های جنایی علاقه ایی به دیدن فیلم های کمدی ندارند و از طرف دیگر فردی که به دنبال دیدن یک فیلم عاشقانه در یک شب آرام و رمانتیک است با روبرو شدن با لیستی از فیلم های جنگی حس ناخشایندی را تجربه میکند. از این رو با ایجاد سربرگی با عنوان ژانر ها طرفداران هر دسته می توانند براحتی هرچه تمام تر ژانر مورد علاقه را انتخاب کنند و به آرشیوی از موضوع مورد علاقه خود بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.

آنچه که سایت دانلود رایگان فیلم دوشاخه  را پاتوق طرفداران سینما کرده است ،ایجاد صفحه ایی تحت عنوان کالکشن ها است. که در آن شما می تواند تمامی قسمت های فیلم های سینمایی که بصورت سری وار ساخته شده اند را بصورت یکجا در اختیار داشته باشد.

مرجع دانلود فیلم های جدید دوشاخه به این مقدار بسنده نکرده است و لیست بلندی از بهترین مستند های ساخته شده را بدون نیاز به خرید اکانت برای دانلود رایگان در آرشیو خود گنجانده است. پیشنهاد میکنیم اگر از دیدن مستند لذت میبرید سری به دسته بندی مستند دوشاخه بزنید.

گستردگی دنیای تصویر دوشاخه را بر آن داشت تا دسته ایی تخصصی را برای علاقمندان به انیمه ایجاد کند. تا در این صفحه جدیدترین انیمیشن های ساخته شده در بهترین استودیوهای انیمیشن سازی دنیا را به دست علاقمندان این عرصه برساند.

این مرجع بزرگ دانلود فیلم و سریال شما را برای تماشای قسمت جدید سریال مورد علاقه تان را در انتظار نمیگذارد و به محض انتشار قسمت جدید سریال های پرطرفدار خارجی و ایرانی می توانید آن را از دوشاخه دانلود کنید.

در پایان توصیه میکنیم که اگر تا به امروز زمان زیادی را صرف پیدا کردن فیلم و یا سریال خود کرده اید و از اینکه با کلیک کردن بر روی لینک های ناقص خسته شده اید. از این به بعد کافیست Doshakhe.com  را بر روی مرورگر خود ذخیره کنید و زمان خود را فقط به دیدن برترین های سینمای ایران و جهان ذخیره کنید.

ویژگی ها و امکانات سایت دوشاخه

دوشاخه با دارا بودن ویژگی‌ها و امکانات خاص، مکانی بسیار خوب برای دانلود و تماشای عناوین برتر قدیمی و جدید سینما است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دانلود فیلم، سریال، انیمیشن با بالاترین کیفیت‌ها از جمله FullHD
  • پخش آنلاین با قابلیت انتخاب کیفیت و زیرنویس فارسی
  • آرشیوی قدرتمند گردآوری شده از تمامی ژانر ها
  • سرعت پخش و بارگذاری بالا به علت سرورهای داخل کشور
  • پنل کاربری اختصاصی با قابلیت ساخت لیست تماشا
  • بخش وبلاگ برای اخبار یا بررسی نقد فیلم و سریال
  • جست و جوی پیشرفته و فیلتر حرفه ای فیلم و سریال
  • آپدیت جدول هفتگی باکس آفیس ویکند

دانلود فیلم بازگشت به آینده 1985

درباره فیلم: بازگشت به آینده (به انگلیسی: Back to the Future) یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس است. تهیه‌کننده این فیلم استیون اسپیلبرگ است و فیلم‌نامه آن را باب گیل نوشته‌است. مایکل جی فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون، کریسپین گلاور و توماس ویلسون در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان: داستان یک پسر نوجوان به نام مارتی مک‌فلای را روایت می‌کند که به صورت تصادفی در زمان سفر می‌کند و از سال 1985 به 1955 منتقل می‌شود. او والدین خود را در دبیرستان ملاقات می‌کند و تصادفاً موجب برهم خوردن رابطه آن‌ها می‌شود. مارتی باید تغییری که در گذشته ایجاد کرده را اصلاح کند و کاری کند تا والدینش عاشق یک‌دیگر شوند و سپس با کمک دانشمندی به نام دکتر امت براون راهی جهت بازگشت به سال 1985 بیابد و …

دانلود انیمیشن شهر اشباح 2001

دانلود انیمیشن شهر اشباح 2001

درباره فیلم: شهر اشباح (به ژاپنی: 千と千尋の神隠し Sen to Chihiro no Kamikakushi، به معنی غیب‌شدن سِن و چیهیرو) یک انیمه ژاپنی در سبک خیال‌پردازی درام، محصول سال ۲۰۰۱، به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی و یکی از محصولات استودیو جیبلی است. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به رومی هیراگی، ماری ناتسوکی، میو ایرینو، تاکشی نایتو و بونتا سوگاوارا اشاره کرد.

خلاصه داستان: این انیمه در مورد دختری ۱۰ ساله به اسم ارمیا چیهیرو است. چیهیرو سان یک روز تابستانی به همراه والدین ش آکیو (پدر) و یوکو (مادر) به شهر دیگری نقل مکان می کنند.

دانلود فیلم روانی 1960 دوبله فارسی

دانلود فیلم روانی 1960 دوبله فارسی

درباره فیلم: روانی (به انگلیسی: Psycho) فیلمی در ژانر وحشت روان‌شناختی و دلهره‌آور به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول سال ۱۹۶۰ کشور آمریکا است. این فیلم یکی از برترین فیلم‌های ژانر وحشت و از برجسته ترین آثار تاریخ سینما شمرده می شود. در فهرست «صد سال… صد فیلم» بنیاد فیلم آمریکا که لیستی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب منتقدان سینماست، در رتبهٔ ۱۸ قرار دارد.

خلاصه داستان: زنی به نام ماریون کرین که به عنوان منشی در یک بنگاه معاملات ملکی فعالیت می‌کند، چهل هزار دلار پول نقد را از مشتری کارفرمایش به سرقت می‌برد. در ادامه، او وارد هتلی دورافتاده می‌شود که مردی جوان به نام نورمن بیتس، مسئولیت اداره آن را برعهده دارد و…

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها