صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک افشاگر اعلام کرد / امبر هرد برگزار کننده پارتی های جنسی میلیاردهاست!

یک افشاگر اعلام کرد / امبر هرد برگزار کننده پارتی های جنسی میلیاردهاست!

elon musk 1510922675

«جسیکا رید کراوس» نویسنده‌ای است که چند ماه قبل در پلتفرم «سابستک» جزئیاتی باورنکردنی از س*س پارتی‌های محرمانه «امبر هرد» با میلیاردهای دنیا فاش کرد. او ادعا کرده بود که هرد نه تنها در این پارتی‌ها مشارکت داشته، بلکه زنان دیگر را فریب داده در آن‌ها حضور پیدا کنند.

در گزارش کراوس آمده بود که «خدایان عرصه فناوری، کاپیتالیست‌ها، بنیان‌گذاران، مدیران ارشد، و سرمایه‌گذاران تازه به دوران رسیده ماهی یک بار برای شب‌هایی دیوانه‌وار که با الکل، س*س، و میزان زیادی اک*تاسی تقویت می‌شود گرد هم می‌آیند.»

در مقاله کرواس آمده است که «تاشا ون ری» شریک زندگی سابق هرد، و «کارا دلوین» از جمله سلبریتی‌های حاضر در این پارتی‌ها بوده‌اند. او در جایی دیگر هرد را «ملکه اخاذی» می‌نامد.

کراوس که یکی از افراد نزدیک به تیم حقوقی «جانی دپ» است، این هفته ادعا کرد که از سوی حساب‌های ناشناس تهدید به شکایت شده است. در یکی از تصاویری که ۲۸ مه منتشر شده، کراوس در کنار «بنجامین چو» وکیل دپ دیده می‌شد. به همین علت احتمال دسترسی او به اطلاعات محرمانه هرد بسیار زیاد است.

کراوس در اینستاگرام می‌گوید هرد از درز این اطلاعات تازه به‌شدت وحشت کرده تا جایی که به «ایلان ماسک» ثروتمندترین فرد دنیا تمسک جسته است. این نویسنده می‌گوید هرد و ماسک آماده می‌شوند تا شکایتی علیه او تنظیم کنند. کراوس علاوه بر این پیام‌هایی از سوی مدیران پلتفرم سابستک به اشتراک گذاشته که به او اطمینان داده‌اند علیه هرد و ماسک مبارزه خواهند کرد. این پلتفرم با مبارزه علیه سانسور و محافظت از آزادی بیان شهرت دارد.

«ایلان ماسک» در این مورد ممکن است هرد را نجات ندهد چرا که خودش را قربانی دیگر این بازیگر می‌داند. ماسک پیش‌تر در توییتر پذیرفته بود که هرد به شخصیت خیالی «هارلی کویین» شبیه است و از نظر روانی ثبات ندارد. اما هرد ممکن است اسرار شوم دیگری در مورد ماسک بداند و همین موضوع مدیر عامل تسلا را به همراه هرد در باتلاق فرو ببرد.

کراوس در بخش استوری‌های صفحه اینستاگرامش جزئیات بیشتری در مورد هرد فاش می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها