صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ازرا میلر این بار به دلیل سرقت دستگیر شد! + تصویر

ازرا میلر این بار به دلیل سرقت دستگیر شد! + تصویر

ازرا میلر

«ازرا میلر» بازیگر پرحاشیه فیلم «فلش» (The Flash) برادران وارنر به رفتار تبه‌کارانه دیگری متهم شد. پلیس ورمانت گزارش می‌دهد که از میلر به اتهام سرقت در استمفورد شکایت شده است.

پلیس می‌گوید ساکنین منزلی در استمفورد در ساعت ۵:۵۵ دقیقه ۱ مه یک سرقت را گزارش داده‌اند. بررسی ویدیوهای دوربین‌های مدار بسته نشان داده است که میلر در غیاب ساکنین چند بطری مشروبات الکلی را به سرقت برده است. پلیس موقعیت میلر را شامگاه ۷ آگست شناسایی می‌کند و احضاریه دادگاه عالی ورمانت برای تاریخ ۲۶ سپتامبر را به او تحویل می‌دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «رولین استون» در ماه ژوئن گزارش داده بود که میلر به یک مادر ۲۵ ساله و سه فرزند خردسالش در مزرعه‌ای در استمفورد ورمانت زندگی می‌کند. در این گزارش آمده بود که در این مزرعه به شکل غیرقانونی ماریجوانا کشت می‌شود و میلر چندین سلاح گرم نگهداری می‌کند. یکی از منابع نشریه ادعا کرده بود که کودک یک ساله گلوله‌ای را در دهانش قرار داده است.

 ازرا میلر

میلر در چند ماه اخیر با اتهامات گوناگونی مواجه بوده است. او بهار امسال دو مرتبه در هاوایی بازداشت شد در حالی که پیش از آن در ایسلند به یک زن حمله کرد و در برلین وارد خانه زن دیگری شده بود.

این حواشی منفی سرنوشت فیلم «فلش» را هرچه بیشتر در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری هفته پیش از این فیلم حمایت کرد و آن را «هیجان‌انگیز» خواند اما شخصیت‌هایی چون «کوین اسمیت» حمایت کمپانی از این فیلم را پس از کنسل شدن «بت‌گرل» (Batgirl) زیر سؤال برده‌اند.

«فلش» در حال حاضر قرار است ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران شود.

 

مطالب پیشنهادی:

هواداران خواستار اخراج ازرا میلر و جایگزینی الیوت پیج در «The Flash» شدند!

افشاگری جدید، آینده کاری ازرا میلر را لغزان تر از همیشه کرد!

احتمال حذف ازرا میلر از فیلم «The Flash»

تصویری از لباس عجیب ازرا میلر در مراسم فرش قرمز قسمت دوم « جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها »

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها