صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قطع همکاری نتفلیکس و سونی با ویل اسمیت به دلیل حواشی مراسم اسکار

قطع همکاری نتفلیکس و سونی با ویل اسمیت به دلیل حواشی مراسم اسکار

ویل اسمیت

سیلی «ویل اسمیت» به «کریس راک» در مراسم اسکار سبب توقف تولید چند پروژه شده است.

«ویل اسمیت» هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای ضمن استعفا از عضویت در «آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» گفته بود که آماده مواجه شدن با پیامدهای رفتارش با «کریس راک» در مراسم اسکار گذشته (Oscars 2022) است.

هرچند سخنرانی اسمیت پس از دریافت اسکار برای «شاه ریچارد» (King Richard) با تشویق ایستاده همراه بود، اما نحوه واکنش استودیوهای بزرگ که همواره از حاشیه دوری می‌کنند به این اتفاق نامعلوم است. آکادمی ۱۸ آوریل در مورد پرونده انضباطی اسمیت تصمیم‌گیری خواهد کرد، و استعفای اسمیت ممکن است برای پایان یافتن دوران بازیگری او کافی نبوده باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «هالیوود ریپورتر» به‌تازگی گزارش داده است که نتفلکیس به دنبال حواشی اسکار امسال، تولید فیلم جدید «شل و سفت» (Fast and Loose) با بازی اسمیت در نقش جنایتکاری که حافظه‌اش را از دست می‌دهد را متوقف کرده است. «دیوید لیچ» کارگردان «ددپول ۲» (Deadpool 2) قرار بود روی صندلی کارگردانی این فیلم باشد. منابع نزدیک به نتفلیکس ادعا می‌کنند که این پلتفرم پیشرفت پروژه را متوقف کرده و ممکن است در نهایت آن را با بازیگر و کارگردان دیگری بسازد.

در این گزارش آمده است که این فیلم تنها پروژه اسمیت نخواهد بود که تولیدش لغو می‌شود. یکی از منابع دیگر می‌گوید استودیوی سونی نیز تولید «پسران بد ۴» (Bad Boys 4) را به‌رغم نگارش فیلمنامه‌ای ۴۰ صفحه‌ای متوقف خواهد کرد.

فیلم بعدی اسمیت «آزادی» (Emancipation) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» خواهد بود که در حال حاضر در مرحله پس از تولید است و اپل آن را پخش می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها