صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : لی دنیلز خطاب به تارانتینو: اجازه نداری از لغات نژاد پرستانه استفاده کنی!

لی دنیلز خطاب به تارانتینو: اجازه نداری از لغات نژاد پرستانه استفاده کنی!

لی دنیلز تارانتینو

«لی دنیلز» از «کوئنتین تارانتینو» و دفاعش از الفاظ رکیک فیلم‌های خود انتقاد کرد. دنیلز که فیلم «گرانبها» (Precious) و سریال «امپراطوری» (Empire) را در کارنامه دارد، در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» به اظهارات تارانتینو واکنش نشان داده است. تارانتینو اخیراً گفته بود افرادی که لفظ ان-دار (N-Word) و خشونت در فیلم‌هایش را نمی‌پسندند بهتر است فیلم‌های دیگری تماشا کنند.

دنیلز در واکنش به این اظهارات می‌گوید: «کوئنتین، این جواب درستی نیست.» او اضافه می‌کند: «۱۰ سال قبل، یا ۱۵ سال، حاضر بودم آن را هنری به شمار آورم، اما ن**ر لغت ماست. لغت من است. تو حق نداری آن را به زبان بیاوری و حق نداری چنین احساسی داشته باشی. شرمنده برادر.»

تارانتینو گفته بود:‌ «باید [آن فیلم را] ببینی. بعد چیز دیگری ببینی. اگر با فیلم‌های من مشکل دارند نباید بروند آن‌ها را ببینند. ظاهراً مخاطب من شما نیستید.»

تارانتینو به تازگی کتاب «اندیشه سینما» (Cinema Speculation) را منتشر کرده است. این کارگردان وعده داده است که پس از «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) تنها یک فیلم بلند دیگر می‌سازد. او اخیراً اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ یک سریال هشت اپیزودی کارگردانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها